آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فقط آمده ام یک جمله بگویم و بروم

فقط آمده ام یک جمله بگویم و بروم به گزارش راگانیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی شهرداری باقرشهرمادر شهید ضیغمی در دیدار با شهردار باقرشهر از زحمات مجموعه شهرداری تجلیل کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای شهر گفت: فرزند من با فرزند دیگران هیچ فرقی نمی کند. من پسر مفقود الاثرم را که شما به آنها جاویدالاثر می گویید تقدیم شهدای کربلا و حضرت زینب (س) کرده ام . دلم برایش تنگ است و هیچ چیز این دلتنگی ام را آرام نمی کند . وقتی همه فرزندانم جمع می شوند جالی خالی محرم ناراحتم میکند و فقط با یاد    مصیبت های حضرت زینب (س) است که کمی آرام می شوم.

وی با تقدیر از شهردار باقرشهر گفت: امروز به دیدار شما آمده ام تا از زحماتتان تشکر کنم . از خوبی های شما و همکارانتان و توجهی که به خانواده شهدا دارید قدردانی کنم . همه شما پسران و دختران من هستید و من افتخاریم کنم که می بینم اینقدر با صداقت کار می کنید. شما در مناسبت های مختلف به دیدار ما می آیید و تولد و شهادت فرزندان ما را فراموش نمی کنید . امروز من آمده ام تابه همه شما خسته نباشید بگویم. خداوند اوج و شکوه دنیا و آخرت را برای شما هدیه دهد و به عمرتان برکت دهد.

گفتنی است مادر شهید محرم ضیغمی از شهروندان باقرشهری است که با وجود کهولت سن ، امروز به دیدار شهردار باقرشهر آمده بود تا به قول خودش فقط خسته نباشید بگوید و برود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.