آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فناوری هسته ای باید با شدت و قدرت توسعه پیدا کند/تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور یک عزم و اراده ملی می خواهد

به گزارش راگانیوز ، آیت الله سید احمد موسوی با اشاره بر اهمیت بالای رشد و پیشرفت کشور در صنایع دفاعی و هسته ای، اظهار داشت: فناوری هسته ای باید با شدت و قدرت توسعه پیدا کند.

DSC_0265

خطیب جمعه بخش کهریزک در بخش اول سخنان خود ضمن دعوت به تقوای الهی و شرح دعای امام زمان(عج) گفت: بی تقوایی در این دنیا و در آخرت مشکلات مخصوص به خود را داشته و هرکسی در این دنیا ترس از خدا داشته باشد، خداوند نیز به او ابهت و بزرگی خواهد داد.

وی افزود: هرکس از خداوند بترسد و از او اطاعت داشته باشد از خشم هیچ مخلوقی ترس نخواهد داشت و دیگر این زورگویی ها و شرارت هایی که توسط اشرار منطقه و دشمنان اسلام شاهد هستیم، در وی اثری نداشته زیرا او تنها مطیع و فرمانبردار خداوند است.

DSC_0240

سید احمد موسوی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه رجب ماه عبودیت و بندگی پروردگار، ضمن تبریک حلول این ماه پر خیر و برکت اظهار داشت: ماه رجب اعمال مخصوص به خود را داشته و برای آگاهی از این اعمال می توانید به کتاب های دعا از جمله کتاب مفاتیح مراجع نمایید.

وی در ادامه ولادت امام محمد باقر(ع) در روز اول رجب را نیز تبریک گفت و با اشاره به یکی از احادیث ایشان پیرامون توجه به حرام و حلال الهی، خاطرنشان کرد: از حرام های الهی و آنچه خداوند حرام اعلام کرده پرهیز کنید و همه باید با داشتن یک رساله عملیه و یک مرجع تقلید نسبت به واجبات و محرمات الهی و همچنین حرام و حلال الهی آگاهی پیدا کرده و بدان ها عمل نمائید.

خطیب جمعه بخش کهریزک به شهادت امام هادی(ع) در سومین روز از ماه رجب نیز اشاره داشت و ضمن تسلیت به تمام مومنین ، از همه مردم خواست تا در شب،روز و شام شهادت ایشان در مساجد، حسینیه ها و هیئت های خود از مظلومیت های این امام بزرگ یاد کرده و عزاداری نمایند.

DSC_0230

آیت الله موسوی به شهادت چندین شهید شاخص از جمله شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر و خواهر بزرگوارش بنت الهدی صدر توسط رژیم بعثی و همچنین شهادت هنرمند بسیجی سید مرتضی آوینی هنگام تهیه برنامه رسانه ای در جبهه های جنگ و همچنین شهادت امیر صیاد شیرازی به دست منافقین کوردل اشاره و یاد آن ها را گرامی داشت.

وی بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته ای را نیز تبریک گفت و ضمن تاکید بر حفظ فناوری هسته ای و درود و صلوات بر روح بلند شهدای هسته ای، گفت: قدرت نظامی هر کشور به اندازه پیشرفت در صنایع دفاعی و هسته ای آن کشور است و اگر امروزه شاهد زورگویی های آمریکای جنایتکار در عرصه بین المللی هستیم؛ به خاطر احساس قدرت آن ها از سلاح های هسته ای می باشد و به همین دلیل فناوری هسته ای نیز در کشور ما باید با شدت و قدرت توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به نامگزاری سال ۱۳۹۵ به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ؛ تحقق آن را وابسته به یک عزم و اراده ملی دانست و اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور همه ما یک سهم و وظیفه ای داریم و باید با کمک به تولید داخلی ،بازار بومی و محصولات داخلی به استقلال اقتصادی کشور کمک نمائیم.

DSC_0272

خطیب جمعه بخش کهریزک در بخش پایانی سخنان خود به سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع مسئولان کشور اشاره و به بیان بخش هایی از سخنان ایشان پرداخت و گفت: باید با صرفه جویی در بعضی از بخش ها، کمبودهایمان در دیگر بخش ها را جبران نموده و مسئولان کشور نیز باید با هرنوع سلیقه و دیدگاهی در جهت اهداف اساسی و انقلابی حرکت نمایند.

DSC_0284

گفتنی است نماز جمعه این هفته بخش کهریزک نیز مطابق هفته های گذشته با حضور پرشور مردم شهید پرور باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک و ابوطالب بقرایی عضو شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.