آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فیلم سینمایی الیما در شهرستان ری کلید خورد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از ساخت فیلم سینمایی ‘الیما’ به کارگردانی و نویسندگی ‘نازیلا حدیقی’ و ‘پژمان آریا’ با موضوع اجتماعی در شهر ری خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، ‘مهدی ابوالحسنی’ اظهار داشت: فیلم و سینما، به عنوان یکی از مهمترین حوزه های هنری، آنچنان تاثیری بر مخاطب می گذارد که ممکن است آثارش تا سالیان متمادی بر رفتار مخاطب باقی بماند.

نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی با اشاره به داستان الیما گفت: ‘الیما’ قصه یکی از مادرانی است که پس از فوت همسرش تلاش می کند تا بار مشکلات خانواده را به تنهایی به دوش بکشد.

نازیلا حدیقی با بیان این تفاوت نسل ها افزود: در این فیلم فرزندان این مادرهر کدام خواسته های خودشان را مطرح و مطالبه می کنند که این امرمغایر با تفکر سنتی سرپرست خانواده است.

وی ادامه داد: مادر داستان سرانجام بدون اطلاع فرزندان خود به خانه سالمندان می رود و در آنجا با کسانی آشنا می شود که مسیر زندگی و تفکرات او را نسبت به مسایل و مشکلات امروزی تغییر می دهند.

همچنین در این فیلم سینمایی ‘مهوش وقاری’، ‘محمود مقامی’، ‘فهیمه رحیم نیا’ ، ‘مهدی امینی خواه’ ، ‘ شیوا خسروی’ ، ‘مارال فرجاد’ ، ‘فلور نظری’، ‘نیما ابراهیمی’، ‘ آزاده سیف’ ، ‘فرحناز منافی ظاهر’، ‘مسیح حقیقی’ و ‘شروین حقیقی’، نقش آفرینی می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.