آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

قرچک نایب‌قهرمان مسابقات والیبال پسران دانش‌آموز استان تهران شد

به گزارش راگانیوز، عصر دیروز مسابقات والیبال دوره اول متوسطه پسران مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران با حضور 15 تیم در سالن 22 بهمن شهرری برگزار شد.

مسابقات فوتسال دوره اول متوسطه پسران در قالب 15 تیم و چهار گروه انجام شد، که یک گروه سه تیم و سه گروه چهار تیم به رقابت پرداختند.

شهرستان قرچک در گروه چهار با تیم‌های ری 1، دماوند و اسلامشهر هم‌گروه شد و در بازی‌های گروهی قرچک تیم‌های ری 1 و دماوند را شکست داد و مغلوب شهرستان اسلامشهر شد و به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

شهرستان قرچک به صعود به مرحله پلی‌آف مقابل تیم رودهن قرار گرفت و با شکست این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات والیبال پسران صعود کرد.

در ادامه مسابقات قرچک مقابل تیم قدرتمند شهریار قرار گرفت و با یک بازی سرعتی از بچه‌های قرچکی مسابقه را در پایان دو بر یک به نفع خود پایان داد.

تیم قرچک با شکست دو تیم رودهن و شهریار به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرد که مقابل یکی دیگر از تیم‌های قدرتمند مسابقات یعنی رباط‌کریم قرار گرفت و با شکست مقتدرانه این تیم قرچک به فینال مسابقات راه یافت.

در مسابقه فینال قرچک مقابل تیم اسلامشهری قرار گرفت و بازی را دو بر یک به تیم اسلامشهر واگذار کرد و نایب‌قهرمان مسابقات والیبال دوره اول متوسطه پسران شد.

گفتنی است، تیم قرچک به مربیگری رضا محمودی پس از 6 سال به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافت.

در پایان تیم اسلامشهر قهرمان مسابقات، شهرستان قرچک نایب‌قهرمان و تیم ملارد به مقام سوم مسابقات والیبال شهرستان‌های استان تهران را به دست آورد.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.