آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین قرچک برپا می‌شود

به گزارش راگانیوز، علیرضا جعفری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک که با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بحث کارآفرینی بانوان و اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار در جامعه بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: کلیه ادارات در برگزاری نمایشگاه محصولات زنان کارآفرین بانوان شهرستان قرچک با جمعیت زنان در سطح همکاری کنند.

جعفری گفت: به‌منظور پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت برگزاری نمایشگاه نسبت به تشکیل کمیته اجرایی اقدام و در جلسه آتی کمیته از ادارات و نهادهای شهرستان جهت همکاری بیشتر دعوت به عمل آید.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک تصریح کرد: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه تمامی ادارات هماهنگی و همکاری لازم را با دبیر اجرایی نمایشگاه داشته باشند.

در ادامه منیر لطیفی‌مهر مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان قرچک هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد پویایی بین این قشر، شناسایی زنان فعال، ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بین خانواده‌ها به‌خصوص جوانان عنوان کرد و خواستار اختصاص غرفه‌ای جهت ارائه محصولات عفاف و حجاب شد.

وی اظهار داشت: با امید خدا و همکاری خالصانه مسؤولان و اعضا در برگزاری نمایشگاه در شهرستان قرچک گام مؤثری در جهت ارتقای نقش زنان در جامعه برداشته شود.

در ادامه این جلسه مسؤولان و نمایندگان ادارات شهرستان قرچک به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات در هر چه‌بهتر برگزار شدن این نمایشگاه پرداختند.

سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک با عنوان مهر ثمین از روز پنج‌شنبه سوم تا 12 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های واقع در خیابان اصلی روبروی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برپا خواهد شد.

این نمایشگاه با پیگیری امور بانوان و خانواده فرمانداری و با همکاری ستاد نماز جمعه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش‌ و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی برگزاری سومین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران شهرستان قرچک با عنوان مهر ثمین با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار، منیر لطیفی‌مهر مسؤول امور بانوان و خانواده فرمانداری و دیگر اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.