آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مادر شهید احمدی روشن: آمریکا با تفکر جمهوری اسلامی مشکل دارد/مصطفی جوان‌ترین مدیر نطنز بود

راگانیوز:مادر شهید احمدی روشن در همایش جشن ملی هسته‌ای با بیان خاطراتی از مصطفای شهید گفت: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی به دلیل مسائل هسته‌ای نیست، آمریکا با تفکر اسلامی جوانان ما مشکل دارد.

مادر شهید احمدی روشن:  آمریکا با تفکر جمهوری اسلامی مشکل دارد/مصطفی جوان‌ترین مدیر نطنز بود

به گزارش  راگانیوز به نقل از فارس، صدیقه سالاریان مادر شهید احمدی روشن در همایش جشن ملی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال و به مناسبت روز ملی هسته‌ای برگزار شد با بیان خاطراتی از مصطفای شهید خود گفت: مصطفی فرزند دوم من بود که سالروز تولد و شهادتش سه روز با هم تفاوت داشت. نسل سومی‌ها چون شهدا را از نزدیک درک نکرده‌اند شهید را یک فرد دست نیافتنی تصور می‌کنند در حالی که شهدای هسته‌ای این طرز تفکر را باطل کردند و نشان دادند شهادت دست‌یافتنی است.

وی افزود: شهید مرگ عادی را با تصمیماتش به شهادت تبدیل می‌کند. مصطفای من نیز مانند همه شما نه معصوم بود و نه بدون اشتباه اما سعی می‌کرد برای رضای خدا کار کند.

وی همچنین با اشاره به خاطره‌ای از شهید احمدی روشن گفت: مصطفی می‌گفت هر وقت احساس کنم گناهی مرتکب شدم در خیابان داغ در تابستان بدون کفش قدم می‌زنم تا به خودم یادآوری کنم آتش جهنم از کوچه داغ سوزان‌تر است.

مادر شهید احمدی روشن در ادامه این همایش تصریح کرد: مصطفی در محل کار بسیار جسور و جدی بود اما در خانه و در مقابل پدر و مادرش بسیار مهربان و متواضع بود و در مقابل ما هیچ لجبازی نمی‌کرد. همچنین مصطفی به دلیل مشغله زیاد کاری وقت کمی را در کنار خانواده خود داشت اما در همان زمان کوتاه با صمیمیت و مهربانی با خانواده خود برخورد می‌کرد.

وی همچنین درباره معافیت شهید احمدی روشن از خدمت سربازی گفت: مصطفی تنها 3 ماه آموزشی خدمت سربازی را گذراند و به علت لاغری شدید از خدمت سربازی معاف شد و پس از 6 ماه به نطنز رفت و جوان‌ترین مدیر آن مجموعه شد.

وی افزود: با همه علایقی که به مصطفی داشتم حتی یک دفعه از او نخواستم که نطنز را ترک کند این را هم باید بگویم حقوقی که کارمندان نطنز دریافت می‌کنند یک دهم زحمتی که می‌کشند نیست. افرادی که در آن مجموعه فعالیت می‌کنند تنها برای رضای خدا کار می‌کنند و غیر از این دوام آوردن در آن مجموعه کار بسیار مشکلی است.

وی درباره تحریم‌های اعمال شده علیه ایران تصریح کرد: مگر دشمنی آمریکا با ایران بر سر مسائل هسته‌ای است؟ ایران در اوایل انقلاب انرژی هسته‌ای نداشت اما تحریم‌ها به قوت خود پابرجا بود. در واقع آمریکا با تفکر اسلامی جوانان جمهوری اسلامی مشکل دارد. اصلا سلاح هسته‌ای به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد. در حقیقت تنها ایرادی که ما داریم این است که نمی‌خواهیم زیر سلطه آمریکا قرار بگیریم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر الان در بحث هسته‌ای کوتاه بیاییم آمریکا و غرب در دیگر موارد با پر رویی تمام پیش می‌آیند و اجازه فعالیت در دیگر حوزه‌ها را نیز به ایران نخواهند داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.