آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مازندران قهرمان مسابقات کشوری سبکˈکیوشین کاˈ کاراته شد

راگانیوز- مسابقات یکروزه نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی کاراته رده بزرگسالان کشور سبک ˈکیوشین کاˈ به میزبانی حسن آباد فشافویه روز جمعه با قهرمانی تیم مازنداران به پایان رسید.

13910425000135_PhotoA

به گزارش راگانیوز، این مسابقات که به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت شیخ کلینی (ره) روز /جمعه / در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن ورزشی شهدای شهرستان حسن آباد با رقابت 24 کاراته کا تیم از استانهای مختلف کشور در سه وزن منفی 65، 75 و به اضافه 75 برگزار شد، تیم استان مازندران با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

در این دوره از رقابت های قهرمانی تیم های کاراته استان های تهران (تیم شهر حسن آباد فشافویه) و یزد نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات که به همت ستاد دهه مبارک فجر شهر حسن آباد و همچنین حمایت مالی شرکت اکرام صنعت المهدی (عج) و چای محمود بعنوان اسپانسر این رقابت ها برگزار شد، به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف علاوه بر اهدا کاپ و مدال قهرمانی به ترتیب 10، هفت و پنج میلیون ریال و به بازیکن اخلاق نیز مبلغ دو میلیون ریال جایزه اهدا شد.

نفرات برتر این رقابت های به منظور شرکت در اردوی تیم ملی کاراته کشور اعزامی به رقابت های بین المللی 2014 اوزاکا ژاپن دعوت خواهند شد.

امام جمعه شهرستان حسن آباد، فرماندار و همچنین بخشدار، رییس شورای شهر، شهردار و جمعی از مسوولان محلی شهر حسن آباد از نزدیک شاهد برگزاری نوزدهمین دوره رقابت های های قهرمانی کاراته رده بزرگسالان کشور سبک ˈکیوشین کاˈ بودند.

یادآور می شود این دوره از مسابقات قرار بود جمعه 18 بهمن ماه برگزار شود که به علت بارندگی و وضعیت نابسامان جوی به امروز موکول شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.