آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مهمترین عامل حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن رفتار دولت امریکا بود

راگانیوز- امام جمعه موقت شهرری گفت: مهمترین عامل حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه انزجار و نفرت مردم از دو رویی و برخوردهای خصمانه دولت امریکا بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالعلی ابراهیمیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در مصلای حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند از هیچ قدرت استکباری هراس نداشته و پایبند آرمانهای امام راحل و رهبری نظام اسلامی هستند.

وی اظهارداشت: با توجه به اعلام برخی از منابع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش داشته و این به معنای حضور همه گروههای سیاسی و سلایق مختلف برای هدفی واحد که همان به نمایش گذاشتن وحدت و همدلی در برابر دشمنان نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: کشورهای غربی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل هزینه های بسیار سنگین به مردم خود با حمایت از نویسندگان و فیلم سازان هدفی جز اسلام هراسی نداشتند.

ابراهیمی، با اشاره به سیاست های ایران هراسی و اسلام هراسی غرب تاکید کرد: امریکا و لابی صهیونیستی از مردم با بصیرت ایران که الگوی بیداری اسلامی در جهان شده است هراس دارند.

وی در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه به سالروز فتوای امام خمینی (ره) در خصوص سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد به بهانه آزادی حقوق دیگران را نادیده بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.