آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ماموریت گروه های تروریستی ایجاد فتنه است/با مقاومت می توان در برابر متجاوزان پیروز شد

dsc_0258

وی اظهار داشت: در هردرجه ای از تقوا که هستید باید سعی کنید تا تقوای خود را بالاتر برده و درجا نزنید؛ باید درجات معنویت و تقوای خود را بالا ببرید؛ زیرا درجات معنویت و تقوا متفاوت می باشد و انسان های جامعه هم در یک ظرف از معنویت نیستند و اولیاء اله درجاتشان از افراد معمولی بسیار بالاتر است.

سید احمد موسوی در ادامه ولادت با سعادت پیامبر مکرم اسلام و ولادت رئیس مذهب تشیع امام صادق(ع) را به همه مردم تبریک و به بیان ویژگی های اخلاقی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) پرداخت و آرزو داشت که به برکت این ایام ایمان و تقوای مردم افزایش یابد.

وی در بخش بعدی سخنان خود به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با عمار حکیم رئیس تحالف ملی شیعیان عراق اشاره و اظهار داشت: تحالف ملی به معنای هم قسم شدن است و شیعیان عراق هم با یکدیگر هم قسم شده و گروهی را تشکیل داده اند که رهبر آن گروه هم عمار حکیم می باشد.

وی افزود: رسیدن به اهداف ارزشمند تحالف ملی فقط با حفظ انسجام و وحدت امکان پذیر است و باید برای استمرار این موضوع مراقبت شود؛ نیروهای مردمی حشد شعبی یک ثروت عظیم و رویه ای بزرگ برای امروز و فردای عراق است که باید حمایت و تقویت شود و همین نیروهای حشد شعبی افتخارآفرینی های بزرگی آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه های عراق باید مورد توجه و تقویت قرار گیرد؛ زیرا آمریکایی ها و دیگر دشمنان ملت عراق بسیاری از دانشمندان آن ها را ترور کرده اند؛ به آمریکایی ها اصلا نباید اعتماد کرد و آن ها به هیچ وجه به دنبال ریشه کن شدن تروریست های تکفیری نیستند.

وی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با رمضان عبداله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشاره و گفت: تنها راه نجات قدس شریف مبارزه و مقاومت است و دیگر راه ها بی سرانجام و عقیم خواهد بود؛ متاسفانه مردم سنی حاضر در حلب، موصل و … توسط تروریست ها قتل عام شده اند و این وقایع هیچ ربطی به موضوع اختلاف شیعه و سنی ندارد، بلکه جنگ استعمار و مردم مستضعف است.

امام جمعه باقرشهر افزود: مردم مظلوم سوریهف عراق، نیجریه و… قربانی توطئه های استعمار و اسرائیل و صهیونیست بین المللی شده اند و متاسفانه برخی کشورهای جهان هم این جنایتکاران را همراهی می کنند؛ ماموریت این گروه های تروریستی که همگی ریشه در وهابیت دارند، ایجاد فتنه است که باید با هوشیاری و قاطعیت کامل با آن ها مبارزه و مقابله کرد.

آیت اله موسوی در ادامه به بیانات رهبر انقلاب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان اشاره و اظهار داشت: جشن تکلیف جشن قابلیت گرفتن برای اخذ ماموریت های الهی در راه رسیدن به خوشبختی است؛ راه پیشرفت فردی و اجتماعی در حفظ رابطه با خداوند است و این قابل توجه همه جوانان و نوجوانانی که در سن تکلیف هستند، باشد.

وی افزود: بهترین راه ارتباط با خداوند نماز و قرائت قرآن است، بنابراین نماز را باید اول وقت و با توجه خواند؛ نوجوانانان و جوانان عزیز فردای این کشور متعلق به شما است و باید خود را برای ساختن آینده ایران اسلامی به خوبی آماده کنید.

وی در پایان به آزادی حلب اشاره و گفت: آزادی حلب را به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم؛ آزادی حلب به همه نشان داد که با مقاومت در برابر تجاوز و جنایتکاران می توان پیروز شد و عامل اصلی پیروزی نیز همین مقاومت است.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر حسن محمدی فرد عضو شورای اسلامی کهریزک، اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه و سید حسین موسوی عضو شورای بخش کهریزک برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.