آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مانع‌تراشی برای واحدهای صنعتی مطلقا ممنوع!

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری پس از بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک‌صنعتی شمس‌آباد و شنیدن سخنان صنعت‌گران این شهرک، در جلسه  کارگروه تسهیل بررسی موانع و مشکلات تولید شهرستان‌ری حضور یافت و بر حمایت از تولیدات‌داخلی تاکید کرد .

وی با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال اساس توسعه‌صنعتی یک کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: متاسفانه با تصمیم غلط یک مدیر بخش اعظمی از نیروی کار واحدهای تولیدی، بیکار شده و موجبات ناامنی و فساد در جامعه فراهم می‌شود.

نماینده‌عالی دولت در شهرستان‌ری تصریح کرد: حق نداریم برای واحدهای تولیدی و صنعتی مساله و معضل ایجاد کنیم و هرگونه برخورد حقوقی با این واحدها باید با هماهنگی کمیته مطالبات مستقر در فرمانداری صورت گیرد.

وی با اشاره به حمایت دولت از واحدهای صنعتی و اعطای تسهیلات بانکی به آنها اظهار داشت: بانک‌ها موظف‌اند در راستای دستورالعمل و بخشنامه‌های دولت نسبت به اعطای تسهیلات برای تامین سرمایه و نیاز مالی تولیدکنندگان اقدام کنند.

معاون استاندار تهران با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: دولت تدبیر و امید با  کاهش نرخ تسهیلات بانکی، حرکت تدریجی خود را به نفع تولید آغاز کرده تا بتواند با برنامه‌ریزی اصولی و اقدامات اطمینان بخش، گام‌های اساسی را برای تحقق شعار امسال بردارد.

مهدی مجیدی، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات این فرمانداری برای رفع و کاهش مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان تاکید کرد: گزارش جلسات این کارگروه  برای تصمیم‌گیری مدیران استانی و کشوری و وضع قوانین جدید ارسال می‌شود.

عزیزالله افضلی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ری نیز در این جلسه از ابلاغ بخشنامه وزیر صنعت درباره تامین نقدینگی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط  توسط بانک‌های عامل خبر داد و گفت: نگاه مدیران شهرستان ری در این‌گونه جلسات، نگاه هم‌افزایی برای حل مشکلات تولیدکنندگان است.

در این نشست که در محل شرکت شیرآلات ادرینا و با هدف بررسی مشکلات شرکت‌های ادرینا، یدک کار و تایکو برگزار شد، حسین علیزاده، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری، احمد صابری، بخشدار، زارع‌پور، رییس حوزه قضایی، بلوچی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمودی، رییس شعبه تامین اجتماعی بخش‌فشافویه، حسین ولایتی، مدیر شهرک صنعتی شمس آباد، ولی‌پور، مدیرعامل شرکت‌خدماتی شهرک‌صنعتی شمس‌آباد و تعدای از روسای شعب بانک‌های تجارت و صنعت‌و‌معدن جنوب‌تهران نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.