آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پدر شهیدان احمد و محمد علی مردیان آسمانی شد

 
به گزارش راگانیوز ، حاج مرادعلی مردیان پدر دو شهید والامقام «احمد و محمد علی »دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست .

پیکر پدر بزرگوار شهدای والامقام صبح روز شنبه برروی دستان مردم ولایتمدار و عاشقان راه ایثار و شهادت و جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر تشییع و در بهشت زهرا (س) در آرامگاه ابدیش به خاک سپرده شد .

شهید احمد مردیان چهاردهم آذرماه 1344 در شهرری متولد شد انسانی مهربان و متقی بود و از سچایای اخلاقی والایی برخوردار بود و در انجام فرایض دینی کوشا بود از دوستداران حقیقی و شیفتگان راستین تحقق آرمانهای قرآنی به شمار می آمد وی به جبهه های حق علیه باطل رفت تا در خدمت به همنوعان و هموطنان خویش از دستاوردهای انقلاب و ایجاد امنیت و میهن اسلامی دفاع کند تا اینکه در پنجم فروردین ماه 1365 در منطقه عملیاتی قلاویزان به فیض شهادت نائل آمد .

شهید محمد علی مردیان در چهارم دی ماه 1348 چشم به جهان گشود .وی از همان کودکی در هیئت های مذهبی شرکت می کرد .بسیار مهربان بودو برای آّ و خاکش ارزش قائل بود .از سجاییای اخلاقی و مذهبی برخوردار بود و در پاسداری از دین مبین اسلام عشق می ورزید در جبهه های حق علیه باطل با دشمنان جنگید و از در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی در سوم بهمن ماه 1365 در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.