آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مانورماشین آلات و تجهیزات نگهداشت در منطقه ۲۰ تهران اجرا شد

 

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ضمن بازدید از مجموعه ماشین آلات و تجهیزات امورشهری این منطقه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مأموریت های نگهداشت شهر، ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده به صورت مستمر مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته تا بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

صفوی افزود: خدمات رفت و روب، بازیافت، فضای سبز، شهربان و برف روبی در نواحی هفتگانه منطقه ۲۰ با آماده باش ۲۴۰ دستگاه خودرو در حال اجرا بوده و تجهیزات لازم را برای مأموریت های فوریتی مجموعه مدیریت شهری داریم.

وی از عملکرد شبانه روزی عوامل اجرایی امورشهری قدردانی کرد و گفت: فعالیت نیروهای اجرایی در مأموریت های نگهداشتی بسیار ارزشمند است، چرا که عملکرد آن ها به صورت مستقیم در کیفیت زندگی شهروندان تأثیر دارد.

صفوی با اشاره به اجرای طرح های ویژه در محله های منتخب افزود: علاوه بر فعالیت های جاری نگهداشتی، ۹ طرح فوریتی نیز در محله های کم برخوردار منطقه ۲۰ انجام شده است که در یک زمان تمامی عوامل اجرایی مدیریت شهری برای رسیدگی به امور یک محله اعزام می شوند.

وی به تداوم طرح های فوریتی تا پایان سال اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای طرح های ویژه، رضایت شهروندان و شورایاران از وضعیت محله ها نیز افزایش چشمگیری داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.