آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارائه تسهیلات رایگان انشعابات برای نوسازی بافت فرسوده در شهرری

 

به گزارش راگانیوز ، فرزاد شیرودی دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه ۲۰ تهران اظهار داشت: با تشکیل کارگروه های چهار گانه و بسیج منابع و پتانسیل های دستگاه های اجرایی و پس از بررسی املاک واقع در بافت های فرسوده و دسته بندی نقاط قوت و ضعف و شناسایی مشکلات موجود، فاز عملیاتی ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه ۲۰ آغاز شد.

شیرودی در سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه ۲۰ افزود: در راستای ارائه تسهیلات رایگان انشعابات به املاک بافت فرسوده، هماهنگی لازم با ادارات مربوطه انجام  و فرایند معرفی مالکین املاک بافت فرسوده به ادارات گاز و آبفا آغاز شده است.

وی اظهار داشت: با تشکیل جلسات ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه ۲۰ تهران، موضوعات معرفی شده از سوی نواحی هفتگانه در خصوص تأمین زیرساخت و ایجاد محرک توسعه در بافت فرسوده تنظیم و اطلاع رسانی در خصوص بسته های تشویقی به شهروندان انجام شد.

شیرودی ادامه داد: موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده با رویکردی جدید و با قدرت و قوت هر چه بیشتر در شهر تهران در حال پیگیری است و  ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به ریاست شهردار تهران و با همکاری دولت و سازمان‌های داخل و خارج از شهرداری با هدف تسریع در روند نوسازی در شهر تهران تشکیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.