آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مانور دانش آموزی ˈیاوران انقلابˈ در شهر ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، در این مراسم قائم مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش وپرورش، رییس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، رییس آموزش و پرورش ناحیه یک ری و برخی از مسوولان شهرستان ری حضور داشتند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش وپرورش گفت: برگزاری این مانور در مناطق مختلف کشور باعث تعمیق باورهای دانش آموزان به ارزش های انقلاب و پشتیبانی از ولایت خواهد بود.

ˈداوود روستاییˈ افزود: دانش آموزان با حضور در این مانور، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب ، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند.

رییس دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مانور یاوران انقلاب در شهرستانهای استان تهران با هدف آشنایی دانش آموزان با فعالیت های تشکیلاتی در حال برگزاری است.

ˈسید قاسم قربانپور گنجیˈ افزود: اعضای سازمان دانش آموزی در مدارس و در گروههای تشکیل شده تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش های مختلف مهارتی و معرفتی را می آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند.

وی با تاکید بر اینکه یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند، تصریح کرد: پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

در ادامه این مانور دانش آموزان با شعار ˈهمفکری ، همدلی و همکاری ˈ بصورت نمادین به اجرای توانمندی های خود در زمینه امدادرسانی وحرکات ورزشی و غیره پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.