آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مجمع نمایندگان استان تهران برای مشکلات ری جلسه مجزا تشکیل می دهد

‍به گزارش  راگانیوز؛ پروانه مافی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، از شهرستان ری بازدید یکروزه ای انجام داد.

صبح ۶ اسفند ماه ۹۶ ،پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به منظور آشنایی با مشکلات حوزه انتخابیه به بازدید از شهرهای مختلف شهرستان ری از جمله باقرشهر، کهریزک و ری اقدام کرد.

در ابتدای این بازدید جلسه مشترکی میان نماینده مردم، بخشدار کهریزک و اعضای شورای شهر باقرآباد صورت پذیرفت. در این جلسه مقرر شد بحث اختصاص عوارض آلایندگی کارخانجات حریم باقرشهر به میران کافی به شهرداری این شهر تعلق بگیرد. همچنین مقرر شد پیشنهادهای موجود برای پیش گیری از توسعه آرامستان بهشت زهرا بررسی و به شهرداری تهران ارائه شود. همچنین مقرر شد با درخواست شورای اسلامی و شهرداری باقرشهر  پیگیری مشکلات حقوقی و توافقنامه شهرداری باقرشهر با شهرداری تهران توسط خانم مافی پیگیری شود.

در ادامه ،پروانه مافی با حضور در شورای اسلامی شهر کهریزک در جمع اعضای این شورا حضور یافت. در این جلسه بحث پیگیری مسئله شیرآبه های فاضلاب و زباله ها و همچنین مشکلات ناشی از کارخانجات بازیافت مطرح و مقرر شد جهت کاهش مضرات این رویدادها اقدام شود

همچنین پروانه مافی بر لزوم تلاش جهت تجدید هویت فرهنگی کهریزک تاکید کرد.

همچنین مقرر شد با پیشنهاد پروانه مافی مجمع نمایندگان تهران جلسه مجزایی را برای حل مشکلات ری تشکیل دهد.

در ادامه ،رییس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی جهت بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک به محل این آسایشگاه مراجعت کرده و ضمن گفتگو با مسئولین این خیریه پیرامون راه های بهبود ارائه خدمات تبادل نظر کردند.

سپس،مافی با حضور در محل دفتر مجمع نمایندگان در شهرری در دیدار با اقشار مختلف مردم شریف این شهر جهت حل مشکلات آنان اقدامات مقدور را بعمل آورد.

در انتها این نماینده مجلس با حضور در جمع مجمع عمومی شورای هماهنگی فعالان و تشکل های خط امام (ره) شهرستان ری سخنرانی کرد./

پایان پیام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.