آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

محور وحدت در جامعه اسلامی ولایت است

به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با اشاره به گرامیداشت 27 آذرماه سالگرد شهادت آیت الله مفتح گفت: این روز نماد وحدت حوزه و دانشگاه اعلام شده است.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به وحدت باید دارای محور وحدت بود، خاطرنشان کرد: ولایت محور وحدت است و همه ما با چنگ زدن به محور ولایت به سمت وحدت حرکت کنیم.
وی وحدت حوزه و دانشگاه را بسیار ضروری اعلام کرد و گفت: وحدت زمانی می تواند به سرانجام برسد که حوزه و دانشگاه وحدت لازمه را داشته باشند.
امام جمعه شهرری با انتقاد از برخی سخنرانی ها در دانشگاه ها گفت: برخی از سخنرانی ها مسئولان نظام را زیر سوال می برند و هیچ سنخیتی با وحدت ندارند.
وی تصریح کرد: انتقاد مخرب وحدت را از بین می برد و دانشگاه و حوزه برای تعالی نظام حول محور ولایت حرکت کنند.
وی به دیگر مسائل سیاسی نیز اشاره کرد و افزود: بدعهدی آمریکا و اسرائیل موجب شد تا تمامی دنیا بصورت خودجوش حرکت کنند و باعث شد هر روز جهانیان روز قدس باشد.
حجت الاسلام شاهچراغی گفت: پیروزی مردم فلسطین نزدیک است و با دست خود مردم فلسطین رقم خواهد خورد.
وی ادامه داد: حمایت رزمندگان در جنگ علیه تکفیری ها نیز نشان داد که کشور ما هر جا که ردپای ظالم باشد با آن مقابله می کند و هرجا هم که مظلومی باشد، در دفاع از آن به پا می خیزد.
وی افزود: اگر مسئولان اجازه دهند همین مردم سلاح به دست می گیرند و قدس را آزاد خواهند کرد.
وی گفت: موشک هایی که به سمت عربستان و امارات وارد شد موجب ترس این دو کشور شده است و هم اکنون دنبال خروج آبرومندانه از بحران یمن هستند.
امام جمعه شهرری در ادامه به بودجه سال 97 دولت و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: توقع مردم از دولتمردان کاهش مشکلات است و توقع این است که نمایندگان در تدارک بودجه به سمتی حرکت کنند که مشکلات مردم حل شود.
امام جمعه شهرری یادآور شد: خوشبختانه تعامل خوبی در بین مسئولان این شهرستان حاکم است و مسئولان به خوبی مشکلات را مطرح و حل و فصل می کنند.
وی افزود: برخی از مشکلات هم با اصل نظام در ارتباط است و نیازی نیست که در تریبون ها بیان شود.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.