آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیر روابط‌عمومی آسایشگاه کهریزک: مادران ارجمند کهریزک مشتاق دیدار همه خوبانند

 مادران ارجمند کهریزک مشتاق دیدار همه خوبانند
محسن پزشکی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سایه پر مهر و محبت مادر بدون تردید، زیباترین هدیه خداوند به هر خانواده است، این نه تنها گفته همه فرهیختگان عالم، بلکه اعتراف همه دوستداران این موهبت الهی است.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک تصریح کرد: زیباتر آنکه این روز مصادف است با سالروز ولادت بزرگ بانوی عالم هستی، دخت نبی مکرم اسلام (ص)، زهرای مرضیه (س) و گرامیداشت مقام این ارمغان آسمانی، مقامی که بودنش در هر منزل و کاشانه‌ای موجب رحمت است و فقدانش اندوهی ابدی.

وی گفت: مادران گرانقدر کهریزک نیز که امروز به هر دلیل خانه و کاشانه شان، این خانه بزرگ است از این قاعده مستثنی نیستند و همواره مورد احترام همه کارکنان و نوع‌دوستان این مجموعه هستند به طوری‌ که هرساله مقام والای این عزیزان در مناسبت‌های گوناگون گرامی داشته می‌شود تا قوت قلبی برای حضور سبز و پر برکتشان در خانه و خانواده کهریزک باشد.

پزشکی افزود: روز جمعه سالروز ولادت بزرگ بانوی عالم هستی و ارج نهادن به مقام گرانقدر مادر است. به همین مناسبت مسئولان آسایشگاه خیریه کهریزک طرح تکریم این عزیزان را در دستور کار خود قرار داده تا این وظیفه الهی به زیباترین وجه ممکن به انجام برسد.

مدیر روابط‌عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک خاطرنشان کرد: در خلال همین برنامه‌ریزی‌ها مقرر شد از صبح روز پنج‌شنبه بیستم فروردین‌ماه جاری درهای ورودی کهریزک به روی علاقه‌مندان به دیدار از مادران ارجمند ساکن این مجموعه گشوده شود تا این عزیزان بتوانند با خیالی آسوده و با فرصتی مغتنم در ارج نهادن به این مقام شکوهمند، سهیم شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.