آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیر شبکه یک سیما: ˈشریفیˈ از بهترین مدیران جلوه های ویژه سینما و تلویزیون بود

راگانیوز شهرری- مدیر شبکه یک سیما با اشاره به حادثه شهادت ˈمحمدجواد شریفیˈ مدیر جلوه های ویژه سینما و تلویزیون و دستیار وی در حادثه انفجار روز چهارشنبه پشت صحنه فیلم – سریالˈمعراجی هاˈ گفت: شریفی از بهترین مدیران جلوه های ویژه سینما و تلویزیون بود.

ˈمهدی فرجیˈ ساعاتی بعد از حادثه انفجار در شهرک سینمایی دفاع مقدس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، تعداد کشته شدگان این حادثه را 5 نفر اعلام کرد و گفت: محمدجواد شریفی مدیر جلوه های ویژه در سینما و تلویزیون و دستیار وی به همراه مدیرعامل و دو نفر از کارکنان شهرک سینمایی دفاع مقدس از جمله شهدای این حادثه هستند.

وی با ابراز تاسف و تسلیت به خانواده های داغدیده این حادثه ناگوار افزود: این اتفاق در ساعت 10 و سی دقیقه صبح امروز رخ داده است.

بر این اساس، هم اکنون عوامل آتش نشانی، اورژانس در صحنه حادثه حضور داشته و تیمی از مامورین حفاظتی و امنیتی در حال بررسی چگونگی این اتفاق ناگوار می باشند.

صبح امروز/چهارشنبه/ در جریان فیلمبرداری از فیلم سینمایی معراجی ها در شهرک سینمایی دفاع مقدس واقع در اتوبان تهران – قم انفجار شدیدی رخ داد که درجریان آن علی اکبر رنجبر مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس، محمدجواد شریفی مدیر جلوه های ویژه در سینما و تلویزیون و دستیار وی و همچنین دو تن از کارکنان شهرک سینمایی دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

شهرک سینمایی دفاع مقدس در کیلومتر 35 بزرگراه تهران – قم واقع شده است و فیلم سینمایی معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در این شهرک سینمایی درحال فیلمبرداری است.

همچنین کار بازی بازیگرانی همچون محمد رضا شریفی نیا، پوراندخت مهیمن،علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، امیرنوری، کاوه خداشناس، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی و حسین مهری در فیلم معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی نیز روزهای گذشته به اتمام رسیده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.