آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ، وی با اشاره به روز شهادت امام صادق(ع)‌ که در ۲۵ شوال واقع شده است، افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اختری و با حضور فرماندار شهرری، ائمه جماعات و اقشار مردم مومن و انقلابی شهرری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مدرسه علمیه امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) درباره ویژگی‌های بارز امام صادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) همچون اجداد بزرگوار خود همواره به فکر فقرا و ضعفا بوده و به اطعام و انفاق فراوان می‌پرداختند، طوری که دوست و دشمن از ایشان بهره می‌بردند.

آیت‌الله حسینی مازندرانی با اشاره به القاب امام صادق(ع)، اظهار داشت: کنیه امام صادق(ع)‌ ابوعبدالله و القاب ایشان شامل فاضل، صابر، طاهر و … که در این میان صادق از همه مشهورتر است.

وی با اشاره به اینکه دوران حیات امام صادق(ع) با اواخر حکومت امویان و اوایل حکومت عباسیان مصادف بود، ابراز کرد: امام صادق(ع) به منظور تبلیغ جریان اصیل امامت، نمایندگانی را به مناطق مختلف می‌فرستادند؛ امروز دفاع از امر ولایت در برابر هجمه دشمنان بسیار مهم و از وظایف طلاب به شمار می‌آید.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) در پایان خاطرنشان کرد: طلاب باید بیان ادحادیث، رفتار و گفتارشان طوری باشد که سبب زینت امام صادق(ع) باشند و با اخلاق و رفتار درست مردم را به سوی دین جذب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.