آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تقدیر از کارکنان نمونه آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مراسم تقدیر از کارکنان نمونه واحدهای این موسسه با حضور مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک دکتر احمدی، و جمعی از مدیران واحدها و کارکنان برگزار گردید .

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در این مراسم ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه اظهار داشت :  امیدوارم این گردهم آیی با ایجاد یکپارچگی و هماهنگی شد در موسسه، سبب بالا رفتن ارایه خدمت رسانی به مددجویان شود.

موسسه خیریه کهریزک با کوله باری از تجربه با یک مدیریت پویا به صورت تمام وقت و متفکر اداره می شود که الگویی ارزنده درسطحی بین المللی است . در هرجای دنیا که سخن از امورخیریه ، معلولین و سالمندان است اسم آسایشگاه کهریزک درخشان است و این امر به واسطه  خدمت شایسته کارکنان و همت عالی نیکوکاران حاصل شده است.

در طول عمر 43 ساله موسسه خیریه کهریزک، همیشه این مجموعه به لحاظ مالی در مضیقه بوده و دغدغه مخارج را داشته که طی این سال ها تحریم و تورم ها فشار مضاعفی بر سازمان ها و موسسات خیریه و مردم نهاد گذاشته است. اما می توان گفت همیشه خداوند نگاه ویژه ایی به این مجموعه داشته است.

وی در خصوص برنامه های آینده این مرکز اذعان داشت: این مجموعه قصد دارد در هر استان از کشور ، شعبه ایی در جهت خدمت رسانی به مردم نیازمند ایجاد کند.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک، در خصوص افزایش سطح علمی و  آموزشی کارکنان افزود : درصدد راه اندازی و دریافت مجوز  از وزارت علوم برای تأسیس مرکز علمی کاربردی هستیم و تلاش داریم با ارتقاء تحصیلات پرسنل و تأمین نیروهای متخصص و کارآمد از خود موسسه ، در ارتقاء وارائه خدمت رسانی گام های موثرتری برداریم.

به گفته دکتر احمدی : هدف از برگزاری این ارزیابی، سنجش مستمر فعالیت ها و تشخیص درست میزان مهارت افراد است که امید را در هر سازمان پدید می آورد و جزئیات کار هر شخص مورد توجه قرارمی گیرد . در این مرکز طبق ارزیابی انجام شده 23% جزء نفرات عالی، 51% خوب، 22 % متوسط و 4% جزء نفرات ضعیف بوده اند. که امید می رود این تعداد افراد هم با ایجاد علاقه ،خلاقیت و پشتکار به سطح قابل قبولی از خدمت دست پیدا کنند.

در این مراسم  محمدرضا صوفی نژاد، مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک افزود: یکسال دیگر از  تلاش و ارائه خدمات و زحمات ارزنده کارکنان صدیق آسایشگاه خیریه کهریزک سپری شد ، سالی که به گواه همه صاحبنظران و دوستداران خانواده بزرگ کهریزک ، همچون هر سال پر بار و مثمر ثمر بود تا زندگی برای ساکنین این خانواده تسهیل شود، در پناه پرستاری ها ، مراقبت های بالینی و درمانی ، نظارت ها و تمامی خدماتی که نیاز زندگی سالمندان و معلولین ایجاب می کند ، یکسال دیگر گذشت و حاصل کار همانی شد که شایسته و بایسته نام و آوازه موسسه خیریه کهریزک و اهالی آن است . به واقع بسیار مشکل است از میان پرسنلی که همگی شایسته اند تعدادی را به عنوان نمونه معرفی کرد . همه خدمتگزاران کهریزک نمونه اند و خدا عنایت خاصی به آنها دارد .

گفتنی است: در حاشیه این مراسم از کارکنان با اهدا یک شاخه گل، لوح تقدیر و هدایایی نقدی تقدیر شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.