آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کمربندی غربی باقرشهر در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

جلسه رفع مشکلات معارض تاسیساتی فاز ۴ کمربندی غربی باقرشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگر ما اظهار داشت : این پروژه از سال 88 آغاز و از سال 92 با سرعت بیشتری دنبال شد و اکنون نیمی از پروژه به صورت کامل انجام گرفته است .

وی در ادامه افزود : این پروژه به طول 3/5 کیلومتر و عرض 35 الی 45 متر در دوباند جداگانه که هر باند سه لاین طراحی شده است و که تا کنون بخش اعظمی از پروژه با زحمات و تلاش شبانه روزی مهندسین شهرداری آماده بهره برداری می باشد  که درصورت تامین اعتبار و رفع موانع موجود تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد .

مهندس حسنی با اشاره به وجود معارضین به عنوان یکی از مشکلات گفت : معارضینی که در محدوده باقرشهر بوده اند تملک صورت گرفته اما بخشی از معارضین این پروژه در منطقه 19 واقع شده است که همکاری لازم را در این زمینه نداشته اند .

وی در پایان اظهار داشت : هرچه زودتر این پروژه افتتاح شود می توانیم با هدایت بخشی از ترافیک جاده قم به این محور از حادثه ای که بر اثر تردد خودروهای سنگین در محور باقرشهر انجام می شود جلوگیری گنیم ، ضمن اینکه با گشایش محور فوق دسترسی به ایستگاه مترو شاهد ، بهشت زهرا (س) و شهر آفتاب تسهیل خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.