آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا برگزار شد

513256

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول واحد ایثارگران شهرداری با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا گفت : هر ساله به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز مقاومت ، پیروزی و آزادسازی خرمشهر مزار مطهر شهدا غبارروبی و عطر افشانی شدند .

مغروری با بیان اینکه هر ساله این برنامه معنوی مورد استقبال خوب همکاران قرار می گیرد ، افزود : صبح امروز شهردارباقرشهر ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهری باقرشهر با حضور خود در این امر خدا پسندیده ما را همراهی کرده و مزار شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند  .

وی در ادامه اظهار داشت : هدف از برپایی این مراسم معنوی و روحانی تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای معظم باقرشهر را گرامی می داریم .

مسئول واحد ایثارگران در پایان تصریح کرد : شهدا و خانواده های معظم آنان حق بزرگی به گردن ما دارند و ما بر خود لازم می دانیم تا این فرصت را غنمیت بشماریم و یاد و خاطره آن عزیزان را تا ابد گرامی بداریم و قدردان باشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.