آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم ری با استقبال گرم از رئیس جمهور نشان خواهند داد از مهمان نوازترین مردمان هستند

سعید استاد فرج گفت :مردم شهرری، شایسته جایگاهی بالاتر و برخودار تر از امکانات کشوری و استانی هستند و تمام مدیران شهرستان نیز در سفر رییس جمهوری به ری، همدل و هم زبان برای ارتقای جایگاه قبله تهران خواهند کوشید.

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، وی با بیان اینکه مهمان نوازی یکی از خصلت های پسندیده است ، افزود : مهمان نوازی از زمان های بسیار دور در میان مردم ایران جایگاه بسیار بالایی داشته و مردم خوب ری نیز این خصیصه را در دل و جانشان ثبت کرده و با استقبال گرم از هیات دولت به آن عمل کرده و نشان می دهند از مهمان نواز ترین مردمان هستند .

شهردار باقرشهر ، سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری را مایه خیر و برکت و یک رویداد مهم برای این شهرستان دانست و افزود: باید از تمام ظرفیتها و پتانسیلها برای میزبانی شایسته از هیات دولت استفاده کنیم، چرا که این یک فرصت مغتنم و ایده آل برای ری است.

سعید استاد فرج با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی رهبر معظم انقلاب ، گفت : سفر کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان ری یکی از عرصه هایی است که می تواند به صورت ملموس و برجسته این همدلی و همزبانی را به ظهور رساند.

شهردار باقر شهر با بیان اینکه ري‌ يكي‌ از قديمي‌ترين‌ و متمدن‌ترين‌ شهرهاي‌ جهان‌ است اظهار داشت : مطالعات باستان شناسی انجام شده نشان می‌دهدکه شهرباستانی ری بابیش ازهشت هزارسال سابقه،یکی ازبزرگترین مراکزتمدنی شناخته شده دنیاست و این پیشینه قوی تاریخی و فرهنگی توجه خاص و بیشتری را از سوی دولت مردان می طلبد .

شهردار باقرشهردر ادامه در خصوص مشکلات شهرستان ری اظهار داشت : مشکلات متعددی در این شهرستان وجود دارد که مهمترین آنها مشکل آب شرب و کشاورزی و همچنین مشکل بهداشت و درمان است که باید برای رفع و رسیدگی به این مشکلات تلاش شده تا موجب توسعه شهرری وآرامش خاطرمردم گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.