آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم شهرستان ری: آماده استقبال از کاروان تدبیر و امید هستیم

به گزارش راگانیوز ؛ مردم شهرستان ری همواره در عرصه های مختلف انقلاب و فرازها و فرودهای آن نقشی پیشرو و محوری داشته اند و هر جا که نظام و انقلاب اسلامی دست نیاز به سوی مردم دراز کرده است این مردم شهرستان ری بودند که به رغم برخی محرومیت ها و مشکلات لبیک گفته و اسلام و انقلاب را تنها نگذاشته اند.
بار دیگر این شهرستان آماده شده تا حماسه ای دیگر از مهربانی و صفا را بیافریند و ثابت کند که هر دولتی که در نظام اسلامی بر سر کار باشد و تایید رهبری را داشته باشد شایسته تکریم و استقبال است و مردم این شهرستان خدمتگزاران خود در نظام اسلامی را حمایت کرده و گرامی می دارند.
مسوولان نظام جمهوری اسلامی از جمله دولت تدبیر و امید نیز نیک می دانند که این مردم مومن، ولایتمدار و خداجو همواره و هر زمانی شایسته توجه، رسیدگی و تکریم هستند و باید هر روز قدمی بلندتر و محکم تر برای رشد و توسعه شهرستان ری بردارند تا بخش کوچکی از دین خود را به اقشار مختلف مردم از جمله خانواده قریب به سه هزار شهید و ایثارگر شهرستان ری ادا کنند.
یکی از کسبه اطراف حرم به خبرنگار ایرنا گفت: مردم شهرری همواره حامی و دوستدار مسئولان نظام بوده اند و مسئولان نیز به مردم لطف دارند اما انتظار این مردم از مسئولان بیشتر است و دوست دارند که مشکلات این منطقه بهتر و سریعتر حل شود.
حاج رسول بابازاده ادامه می دهد: مسئولان همواره در این شهرستان مورد استقبال و مهر مردم قرار می گیرند و کسبه اطراف حرم و خانواده هایشان انشاالله فردا حضور پرشور و گسترده مثل همیشه دارند.
یکی از معلمان شهرستان ری نیز با بیان اینکه اقشار فرهیخته فرهنگی همواره مظلوم هستند افزود: معلمان شهرستان ری نیازمند توجه ویژه دولت هستند چرا که کار در شهرستان ری چندان فرقی با مناطق محروم کشور نمی کند.
احمد دامغانی با بیان اینکه در ابتدای هفته جاری متوجه حضور کاروان تدبیر و امید شدم افزود: مطالبات فرهنگیان باید مورد توجه دولت باشد.
وی افزود: مطمئنا فردا در مراسم استقبال از رئیس جمهور حاضر می شوم و همکاران خود را نیز تشویق به این مساله می کنم.
یکی از اهالی محله دولت آباد نیز با دعای خیر برای مسئولان خدمتگزار و خادمان واقعی ملت مخصوصا رهبر معظم انقلاب می گوید: مردم منطقه دولت آباد شهرری برخی محرومیت ها را می چشند اما علاقه و عشق خود به انقلاب، اسلام ، امام(ره)، رهبری معظم و مسئولان خدمتگزار از جمله دکتر روحانی را حفظ می کنند.
بانو صفیه نیک سرشت به ایرنا گفت: من خودم از خانواده شهدا هستم و برادرم در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید و این نظام و مسئولان آن را متعلق به خود می دانم.
وی گفت: حتما در مراسم استقبال از رئیس جمهوری و سخنرانی وی حضور میابم اما از دولت می خواهم که به شهرری توجه کند و مردم محروم این منطقه را فراموش نکند.
یکی از جوانان شهرستان ری که با دوستانش در حال تماشای بنر اعلام مراسم استقبال از رئیس جمهوری بود نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: جوانان شهرری با ظهور دولت تدبیر و امید به آینده کشور و ارتباط آن با جهان امیدوار شدند و خوشبختانه این امید از دست نرفت و همه شاهد موفقیت دولت در بحث مذاکرات هسته ای بودیم اما مسائل داخلی کشور از جمله امر ازدواج جوانان گره خورده است که نیازمند تدبیر دولت است.
وی با تاکید بر اینکه برای دیدار با رئیس جمهوری صبح روز چهارشنبه در اطراف حرم حضور خواهیم یافت افزود: دولت ها همواره مورد حمایت رهبری و مردم بوده اند و به شکرانه این حمایت باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور انجام دهند.
یکی از تولید گران بخش فشافویه نیز با گلایه از رکود حاکم بر کشور از دولت تدبیر و امید خواست تدبیر ویژه ای برای تحرک بخش های تولیدی مخصوصا شهرک شمس آباد بکند.
وی گفت: بنده ، همکاران و کارگران شاغل در این بخش حتما در مراسم استقبال و سخنرانی رئیس جمهوری حاضر می شویم و مشتاق اخبار خوب ایشان برای تحول شهرستان ری هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.