آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مردم شهر ری: 12 بهمن، مطلع و سرآغاز حیات نظام جمهوری اسلامی بود

راگانیوز- مردم شهرری به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر در سی و پنجمین بهار آزادی، با شرکت در راهپیمایی ˈحرم تا حرم ˈ یکبار دیگر با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق و پشتیبانی خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

به گزارش راگا نیوز به نقل از ایرنا، در این راهپیمایی پرشور که اقشار مختلف مردم از جمله امام جمعه ، فرماندار ، مسوولین شهرستان ، دانش آموزان و کارمندان و کارگران شهرستان ری به نحوی شایسته حضور داشتند، راهپیمایان با شعار های الله اکبر خمینی رهبر ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر شاه ، خاطرات روزهای تاریخی انقلاب را رقم زدند.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: 12بهمن روزی به یادماندنی برای تمامی مردم ایرانیان است چراکه امام خمینی با ورود تاریخی خود به میهن اسلامی نفسی تازه در جان ملت دمید و این حرکت رهبر کبیر انقلاب تمامی موانع بر سرراه انقلاب برچید.

ˈحجت اسلام سید علی شاهچراغیˈ امام جمعه شهر ری گفت: امام راحل در این روز با ورود تاریخی خود تمامی محاسبات دشمنان را درهم پیچید و پایه های حکومت رژیم پهلوی و لانه استکبار را سست و در روز 22 بهمن ویران کرد و پیروزی انقلاب را نصیب مردم ایران کرد.

داریوش محمدی 65 ساله با بیان اینکه در روز 12 بهمن آسمان آبی تهران خبر از کناررفتن گرد و غبار طاغوطیان و رژیم پهلوی می داد و مردم از هرزمان دیگر شادتر و اراده آنان در سرنگونی رژیم شاهنشاهی مستحکمتر شد.

خانم فاطمه عبادی گفت: در این روز تاریخی همه ملت یکدل و یکزبان درانتظار ورود امام و مقتدای خود به خاک پاک میهن بودند و یاددارم که برای ورود ایشان به کشور تمامی مردم کوچه بازار را آب و جارو زدند و حتی برخی از مردم لباس های نو بر تن کردند.

علی اخوان 37 ساله به خبرنگار ایرنا گفت: من در زمان ورود حضرت امام به میهن 2 سال بیشتر نداشتم ولی اکنون که در جمع مردم عزیز کشور و بخصوص اهالی شهر ری حضور دارم این شور و شعف و این همدلی بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب ، اتحاد و وحدت مردم ایران را در رسیدن به اهداف بلند امام راحل نشان می دهد.

حجت الاسلام مصطفی ابراهیمی ، گفت: در روز 12 بهمن 57 درهای رحمت الهی بر روی مردم ایران اسلامی گشوده شد و یکبار دیگر پس از سالها تحمل ظلم رژیم شاهنشاهی ، نور اسلام و گرمای آفتاب ولایت بر کشور جان تازه ای بخشد و از این رو بساط استکبار از مملکت برچیده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.