آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسئولان شهرستان ری در حمایت از تولید داخلی بسیج می شوند

هدایت الله درگفتگو با ایرنا گفت : مهمترین برنامه فرمانداری ویژه شهرستان ری در سال 97 براساس بخشنامه وزیر کشور، حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی خواهد بود تا نیازهای بازار مصرف کشور برطرف شود.
وی با بیان اینکه تولید کالای با کیفیت داخلی ارتباط مستقیمی با امنیت ملی دارد، عنوان کرد: ما هر چه بتوانیم در داخل کشور کالای خوب و کیفی در حد نیاز مردم تولید کنیم؛ به امنیت ایران اسلامی کمک کرده و این امر مهم یک وظیفه ملی برای همه مسئولان و مردم است.
جمالی پور حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان داخلی را وظیفه ذاتی همه مسئولان دانست و گفت: برای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب در سال 97 نیازمند اصلاح برخی قوانین هستیم، چرا که برخی قوانین موجود در کشور با تلف کردن سرمایه و وقت تولید کنندگان به نوعی ضد تولید هستند و همین موضوع موجب بی انگیزه شدن تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی می شود.
وی با بیان اینکه امسال مجلس شورای اسلامی رسالت بزرگی را در جهت تسهیل و آسان سازی قوانین برای سرمایه گذاران و تولیدگران دارد، ابراز کرد: شرایط فعلی نظام بانکی کشور نمی تواند اهداف شعار سال 97 را محقق کند.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید قوانین و دستور العمل های نظام بانکی کشور را باز تعریف کند تا در حوزه حمایت از تولید قوانین بهتر، آسان تر و جامع تری در نظام بانکی کشور شکل گیرد.
جمالی پور اضافه کرد: در چند سال اخیر محور شعارهای رهبر معظم انقلاب در حوزه های اقتصاد بوده است و این موضوع نشان از اهمیت این حوزه در امنیت ملی، رفاه عمومی جامعه و در تعمیق باورهای مردم به انقلاب اسلامی دارد.
وی عنوان کرد: تولید در کشور باید بر اساس ظرفیت های هر منطقه قطب بندی شود تا شاهد تولیدات با کیفیت، مقرون به صرفه و بر اساس منابع و ظرفیت های مناطق مختلف کشور باشد.
وی ادامه داد: شعار امسال 2 وظیفه اساسی ایجاد بستر مناسب برای تولید و حمایت از تولید کنندگان برای تولید با کیفیت را برعهده دولت و وظیفه خرید کالای ایرانی برای حمایت از تولید کنندگان داخلی را بر عهده مردم می گذارد تا کشور از شرایط فعلی عبور کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.