آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسئولين باقرشهر در اولین روز سال نو از كليه خانواده های معظم شهدا بازدید كردند .

راگا نیوز:همه ساله در ایام نوروز و در اولین روز سال با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده توسط امور ایثارگران شهرداری و با همكاري بسیج باقرشهر در قالب 14 تیم متشکل از امام جمعه ، رياست و اعضاي شوراي اسلامي شهر ، معاون اداري مالي و مدیران شهرداری ، بسیجیان شهرداری ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حضرت روح ا… (ره) و فرماندهان و بسیجیان و مسئول هيئت رزمندگان اسلام باقرشهر ، از تمامی خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان بازدید شد.
مسئولين باقرشهر در اولین روز سال نو از كليه خانواده های معظم شهدا  بازدید كردند .
 
به گزارش  راگا نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر جواد مغروری ضمن اعلام ابن مطلب افزود : در این بازدیدها که به مناسبت آغاز سال جديد برگزار مي گردد ، ضمن يادآوري خاطرات شهداي هشت سال دفاع مقدس از خانواده های ایشان دلجوئی مي گردد .
مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در ادامه با اشاره به تاثيرات معنوي این سنت حسنه افزود : سالهاست که تمامی مسئولین و بسیجیان شهر قبل از دیدار با بستگان و خویشاوندان خود ابتدا به دیدار این خانواده ها می روند و با روحيه اي مضاعف سال كاري جديد را آغاز مي نمايند و از دعاي خير ايشان بهره مند مي گردند و خانواده ها نیز با آغوش باز از ایشان استقبال می کنند .
پرویز صادقی ریاست شورای اسلامی باقرشهر در این بازدیدها ضمن يادآوري خاطرات شهدا به بیان برخي از خاطرات خود از دوران آشنائي و همجواري با برخی از شهدا پرداخت و گفت : در سرکشی از خانواده های معظم شهدا  ما به ايشان اين پيام را مي رسانيم كه اگر فرزندان ايشان اكنون در كنارشان نيستند ، ما به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا سعي مي كنيم تا جای خالی فرزندان شهیدشان را براي لحظاتي پر کنیم و با كسب روحیه و نشاط معنوي براي خدمت به شهروندان به دنبال انجام وظائف خود برویم .
وي با اشاره به سال آخر دوره سوم فعاليت شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت : خوشبختانه يكي از بزرگترين افتخارات شوراي اسلامي باقرشهر سركشي و بازديد از كليه خانواده هاي شهدا و پيگيري مطالبات ايشان بوده است و برگزاري مراسمات گراميداشت شهدا بخش فراموش نشدني و ماندگار فعاليت اين دوره شورا محسوب مي گردد . 
علیرضا باشتنی فرمانده ناحيه مقاومت بسیج حضرت روح ا… (ره) باقرشهر با قدرداني از اهتمام شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در برگزاري این بازديدها گفت : امور ايثارگران شهرداري با هماهنگي امور فرهنگي اين ناحيه با برنامه ریزی مطلوب خود و با حضور مسئولين ، بسیجیان باقرشهر و ائمه جماعات مساجد در اولین ساعات آغاز سال جدید از خانواده های معظم و معزز شهدا بازدید می کنند و اين اقدام ارزشمند موجب خشنودي خداوند و شادي ارواح طيبه شهدا مي گردد .     
وی در ادامه  افزود : عطر حضور شهدا در شهر به مشام می رسد و ما از حضور در منازل شهدا و از دیدار با پدر و مادر و بستگان شهدا روحیه ای مضاعف گرفته و با آرمانهای آنان تجدید پیمان می کنیم .
محمود فخامتي مسئول امور ايثارگران شهرداري باقرشهر نيز در اين خصوص تصريح كرد : همه ساله با برنامه ريزي انجام شده در با حضور مسئولين شهر و مسئولين محلي و بسيجيان در قالب 14 تيم از بيش از 120 شهيد باقرشهر و روستاهاي دهنو ، قمصر و خيرآباد بازديد مي گردد كه اين برنامه در سالجاري نيز برنامه زمان بندي شده برگزار گرديد .

مسئولين باقرشهر در اولین روز سال نو از كليه خانواده های معظم شهدا  بازدید كردند .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.