آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسئول اداره سیاسی سپاه : دولت قاطعانه با فساد برخورد کند

به گزارش راگانیوز رسول سنایی راد روز پنجشنبه در مراسم گردهمایی طلاب و روحانیون بسیجی استان تهران با اشاره به اینکه مبارزه با فساد خواست عمومی مردم است تاکید کرد: دولت باید به دور از مصلحت اندیشی، حرکات مورچه ای، مکاتبه ای و نرم قاطعانه با فساد برخورد کند و تمام افرادی که به هر عنوانی دچار فساد شده اند را به قوه قضاییه معرفی کند.
وی به قاطعیت قوه قضاییه در دوران آیت الله خلخالی اشاره کرد و ادامه داد: امروز قوه قضاییه در کنار دولت باید محکم، بدون گذشت و ملاحظه با جدیت تمام افرادی که دچار فساد شده اند را محاکمه کند و اموال بیت المال را برگرداند.
سنایی راد اضافه کرد: امروز نظام اسلامی برای جلوگیری از وقوع فتنه هایی مانند فتنه سال ۸۸ باید به سراغ سیاست استفاده از افرادی برود که وقتی مسئولیتی دارند به دنبال لجبازی با نظام نباشند و همواره دغدغه شان حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اشتغال جوانان باشد.
وی با بیان اینکه اولویت اول ۷۴ درصد از مردم کشور اشتغال، معیشت و مبارزه با فساد است عنوان داشت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده اند و قدر مسئولانی که به فکر خدمتگزاری باشند را می دانند و اگر گاهی اعتراض در قالب قانونی رخ می دهد در جهت آگاه کردن مسئولان از برخی کاستی ها و رفع آنها است.
سنایی راد در ادامه به سیاست های جنگ نیابتی دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: نظام استکبار زمانی جنگ رو در رو را برای مقابله با نظام اسلامی در دستور کار خود قرار داده بود ولی زمانی که دید در این نوع سیاست شکست خورده و کارساز نیست روش خود را تغییر داد و سیاست جنگ نیابتی و درست کردن آنتی تز از داخل نظام برای مقابله با رشد جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور در دستور کار خود قرار داد.
وی با بیان اینکه کسانی فتنه سال ۸۸ را رهبری می کردند خودشان بر سر سفره نظام نشسته بودند و جزو خواص به حساب می آمدند خاطر نشان کرد: دشمنان از طریق نفوذ بر افرادی که در داخل نظام به دنبال قدرت طلبی بودند توانستند آنتی تزی برای ایجاد شکاف و تفرقه در داخل نظام پیدا کنند و تمام توان خود را در جهت استخدام نیروهای انقلابی به کار بست.
سنایی راد با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ سه ضلع اصلی به نام سران فتنه، ضد انقلابی های داخلی و بیگانگان داشت گفت: کسانی در کف خیابان ها به دنبال رای خود می گشتند فریب برخی از خواص را که روزی در نظام اسلامی سمتی داشتند را خورده بودند و از روی بی اطلاعی و عدم بصیرت لازم با انجام کارهای غیر قانونی و خارج از عرف و شرع به خیال خودشان بدنبال رای خود بودند.
وی به حمایت دشمنان نظام از جمله اسرائیل جنایتکار، سفارت انگستان، گروه تروریستی عبدالمالک ریگی و منافقان از جنبش سبز پرداخت و بیان داشت: ۸۶ منافق با سابقه نفاق در جریان درگیری های فتنه ۸۸ دستگیر شدند و حتی حمایت کشور انگلستان از این جنبش به حدی بود که دبیر سوم سفارت این کشور در تهران لباس سبز به تن کرد و همنوا با فتنه گران شد.
سنایی راد دامه داد: حرمت شکنی و قانون شکنی فتنه گران به رغم توصیه ها و روشن گری های رهبر معظم انقلاب به حدی رسید که علاوه بر مقابله با نظام اسلامی و شکستن حریم ولایت به ساحت مقدس روز عاشورا و سیدالشهدا(ع) توهین کردند و بعد از این واقعه مردم متدین و حسینی کشور تاب نیاورند و به مقابله با فتنه گران پرداختند.
وی با بیان اینکه ضمیر جمعی عاشورایی مردم در روز ۹ دی بیدار شد اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه ایران در یک روز غیر تعطیل در برائت از آمریکا، فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی و حمایت از ولایت فقیه به خیابان ها ریختند به طوری که خیل عظیم جمعیت از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی کشیده شده بود.
سنایی راد به خواسته های برخی افراد در خصوص آزادی سران فتنه در حال حاضر اشاره کرد و افزود: سران فتنه به خاطر کارهای خرابکارانه و خون کشته شدگان فتنه سال ۸۸ مقصر هستند و اگر محاکمه شوند اعدام کمترین حکم آنان خواهد بود ولی چون ثبات نظام مهمترین مسئله است، این افراد باید در حالت حصر خانگی بمانند چرا که با اعدام این افراد احتمال قهرمان سازی از سوی برخی جریان ها می رود.
وی در ادامه به نقش روحانیون در تولید قدرت نرم به نفع نظام و ارتباط موثر روحانیون با مردم اشاره کرد و گفت: روحانیون با تواضع، فروتنی و چهره گشاده در میان مردم می توانند مشکلات آنان را جویا شوند و به مسئولان برسانند و با مسلح شدن به اصول علوم اجتماعی و روان شناسی روز به خوبی در میان جوانان کشورحضور یافته و آنان را از بسیاری از پرتگاه ها نجات دهند.
مراسم گردهمایی طلاب و روحانیون بسیجی به مناسب ساگرد یوم الله ۹ دی روز پنجشنبه با حضور جمعی از روحانیون و طلاب استان تهران در سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.