آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسابقه آمادگی جسمانی و دارت محلات در ناحیه یک ری برگزار شد

راگانیوز: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان مسابقه آمادگی جسمانی و دارت محلات ویژه بانوان در مدارس شهید غیوری و خبره فرشچی در در ناحیه یک شهرری برگزار شد.
 

به گزارش راگانیوز به نقل از مهر- با همكاری اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 تهران و واحد ورزش ناحیه یک شهرری مسابقه آمادگی جسمانی و دارت برگزار شد.

مسابقه آمادگی جسمانی و دارت با هدف فراهم آوردن محیطی شاد و دلپذیر برای شهروندان در مدارس شهید غیوری و خبره فرشچی برگزار شد.

گفتنی است، نفرات برتر این مسابقات به مسابقات ورزشی بین مناطق اعزام می شوند.

جلسه شورای سلامت منطقه 20 تهران برگزار شد      

در راستای بررسی عملكرد مراكز سلامت با هماهنگی اداره سلامت منطقه 20 تهران جلسه شورای سلامت در ناحیه 6 این منطقه برگزار شد.

با هدف رفع مشکلات عمرانی مراکز سلامت محلات و آسیبهای اجتماعی موجود و ارتقای سطح سلامت محلات، شورای سلامت ناحیه 6 منطقه 20 تهران در سرای محله عباس آباد برگزار شد.

این نشست با حضور مدیر اداره سلامت، رئیس اجتماعی و کارشناس سلامت ناحیه 6، مدیران محلات، اعضای شورایاری، معتمدین محلات، نماینده کلانتری و مسئولان خانه های سلامت ناحیه 6 منطقه 20 تهران برگزار شد.

مانور تخلیه اضطراری در شبکه بهداشت و درمان ری اجرا شد

به منظور آموزش عملی به دانشجویان دکتری مدیریت بحران حاضر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، مانور تخلیه در مرکز خاورشهر اجرا شد.

به منظور آموزش عملی به دانشجویان دکتری مدیریت بحران حاضر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، مانور تخلیه در مرکز خاورشهر اجرا شد.

در این مانور که به مدیریت علی سرمستی و محمد براتچی و همکاری نزدیک مانا کبگانی سرپرست مرکز بهداشتی درمانی خاورشهر انجام شد، پرسنل به اجرای عملی مانور تخلیه اضطراری پرداختند.

چهار تن از دانشجویان دوره دکتری مدیریت بحران که به منظور گذراندن دوره کارآموزی خود در شبکه بهداشت شهرری به سر می برند، از نزدیک شاهد چگونگی اجرای این مانور از اولین مراحل هماهنگی تا پایان بودند.

این دانشجویان در دوره حضور خود در شبکه از چگونگی اجرای برنامه مدیریت بحران در ستاد شبکه و تعدادی از مراکز بازدید کردند.

گفتنی است، مرکز بهداشتی درمانی خاورشهر در مانور سال گذشته این شبکه مقام اول را به دست آورده بود و به همین منظور برای آموزش به دانشجویان از سرپرست و پرسنل این مرکز کمک گرفته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.