آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسوول امور ایثارگران شهرداری باقر شهر دعوت حق را لیبک گفت

مسوول امورایثارگران شهرداری باقرشهرکه به همراه همکاران خود برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) به قم سفر کرده بود، بعد از نماز مغرب و عشا درمسجد خضر، دعوت حق را لبیک گفت و به لقاءالله پیوست.

 آیین تشییع پیکر رزمنده و ایثارگر حاج محمود فخامتی صبح امروز پنجشنبه ششم شهریورماه از مقابل منزل وی واقع در مجتمع مسکونی نیروگاه ساعت 10 صبح با حضور امام جمعه ، بخشدار، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم این شهر برگزار می شود.

ˈحاج محمود فخامتیˈ خادم شهدا و ایثارگران باقرشهر و برادر شهید حمید رضا فخامتی بود که از ابتدای تاسیس شهرداری باقرشهر مسوول امورایثارگران شهرداری را برعهده داشت.

وی همچنین، معتمد خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان و نیز از پایه گذاران هیات رهروان شهدا و سایر هیات بزرگ شهر و مربی قرآن و اخلاق و فردی مردم دار، مهربان و با محبت بود.

پیکرمرحوم حاج محمود فخامتی با حضورامام جمعه، برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی، اعضای شورای شهرباقرشهر، شهرداران ومردم خداجوی و مومن باقرشهرتشییع و دربهشت زهرا (س) بخاک سپرده می شود.

1 نظر
  1. کریمیان می گوید

    از خوندن این خبر که حاج محمود هم آسمانی شد شکه شدم انگار همین دیروز بو برای یادواره شهدای باقر شهر دعوت مان کرده بود انشاء الله با شهدا مهشور و شهدا شفاعتش را بکنن چون برای زنده نگهداشتن یاد شهدا خیلی کار کرده بود روحش شاد ویادش گرامی باد
    امیدوارم شعار شهدا شرمنده ایم را هیچ موقع تکرار و به زبان نیاوریم برادر شهید و ره رو راه شهدا کریمیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.