آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشورت کلید واژه دستیابی به اهداف بزرگ است

راگا نیوز:امام جمعه حسن آباد اظهار داشت: مشورت کلید واژه دستیابی به اهداف بزرگ است و شورا و مشورت برای استخراج فکر و ایده اصلح از تجمیع آرا و پیشنهادات افراد گوناگون صورت می پذیرد.

مشورت کلید واژه دستیابی به اهداف بزرگ است

به گزارش راگا نیوز به نقل از مهر، همایش شوراهای آموزش و پرورش فشافویه صبح شنبه با حضور حبیب الله قربانی مهر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه، حجت الاسلام رحیم علی بخشی نهاوندی امام جمعه حسن آباد و دیگر مسئولان منطقه در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

کسب رتبه پنجم شورای آموزش و پرورش بخش فشافویه در استان تهران

حبیب الله قربانی مهر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه در این همایش با اعلام اینکه شورای آموزش و پرورش فشافویه همچون سالهای گذشته در جمع پنج شورای برتر استان قرار گرفته است، گفت: این امر به واسطه همدلی و همکاری صمیمانه تمامی اعضای این شورا صورت پذیرفته است.

امام جمعه حسن آباد نیز در این همایش طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) از فعالیتهای ثمربخش شورای آموزش و پرورش بخش فشافویه تقدیر کرد و مشورت را کلید واژه دستیابی به اهداف بزرگ دانست.

شورا و مشورت برای استخراج فکر و ایده اصلح است

حجت الاسلام رحیم علی بخشی نهاوندی افزود: شورا و مشورت برای استخراج فکر و ایده اصلح از تجمیع آرا و پیشنهادات افراد گوناگون صورت می پذیرد و افراد باید در ارائه دیدگاه های مؤثر و راهگشای خود بر دیگران سبقت جویند و در امر آموزش و پرورش می توان از پیشنهادات دانش آموزان نیز بهره جست.

وی بیان داشت: یکى از اساسى ‏ترین پایه‏ هاى استوارى نظام حکومت در اسلام، گسترش دامنه مشورت در تمامى ابعاد زندگى از جمله شئون سیاسى – اجتماعى است.

امام جمعه حسن آباد ادامه داد: استبداد در رأی و پرهیز از مشورت با دیگران از سوی اولیای  دین به شدت نکوهیده و عامل تباهی انسان معرفی  شده است که برای در امان  ماندن از این لغزشگاه، توصیه های فراوانی بهمشورت و رایزنی با دیگران شده است.

وی تصریح کرد: مشورت هرگز پشیمانى ندارد و پیامبر اکرم(ص) هنگامى که على(ع) را به سوى یمن روانه ساختبه او سفارش فرمود که هرگز سرگردان نخواهد ماند کسى که از خداوند درخواست رهنمود کند و هرگز پشیمان نمى‏ شود کسى که مشورت کند.”

گفتنی است، در ادامه این مراسم از اعضای شورای آموزش و پرورش بخش فشافویه تقدیر به عمل آمد و همچنین جوایزی به برگزیدگان مسابقات وبلاگ نویسی و مقاله نویسی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.