آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مصالحه با هر ضد انقلاب و دشمن دینی پذیرفته نیست

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی عصر امروز در جمع شماری از مردم شهرری اظهار داشت: انقلاب از روز نخست مخالفانی داشت و دارای دشمنانی است که می‌دانند انقلاب ما معنویت و هویت اسلامی را در جامعه نهادینه کرده است؛ ولی همچنان پای عهد خود برای نابودی این نظام در تلاش‌ هستند‌.

وی بیان کرد: آنان که با امام، رهبری و ولایت مخالفت داشتند، شک داریم از آن راه به درآمده باشند، گرچه بودند و هستند توبه‌گرانی که به راه راست هدایت شدند، همچنان که حر توبه کرد و از لشکریان عمر بن سعد نادر بودند که توبه کنند و سر باز زنند.

امام جمعه موقت شهرری خاطرنشان کرد: انقلابی‌هایی که از سال ۵۷ چه آن‌هایی که عمامه به‌سر داشتند و چه آنان که در لباس‌های گوناگون بودند، همراه با امام پیش رفته‌اند و راه امام و رهبری را باعث پیشرفت خود می‌دانند.

ابراهیمی ادامه داد: مقام معظم رهبری آن چنان‌که در جمع مردم تبریز با سوز دل از خدمات انقلاب‌گری و جهادی‌گونه این مردم انقلابی، امام و سربازان امام زمان (عج) هرگز چراغ سبز را به آنان که می‌خواهند معنویت و هویت دینی را مسخ کنند و در بازار مکاره غرب‌گرایانه به‌فروش برسانند، اجازه‌ای نداده است.

وی به انقلاب‌گری بانوی اسلام اظهار داشت: آگاه باشید نباید با هر ضد انقلاب و دشمن دینی کنار بیایید و مصالحه کنید و آنان حق داده و میدان دهید. طبق وصیت فاطمه (س) علی ابن ابیطالب (ع) از تشییع پیکر آن بانو خبری نداد و شبانه پاره تن پیامبر (ص) دفن کرد چون آن بانو فرموده بودند برای آن‌که دشمنان و ضد انقلاب‌ها نباید همراه من شوند.

امام جمعه موقت شهرری اضافه کرد: حتی در کنار بستر بیمارگونه حضرت فاطمه (س) نیز فرمودند علی جان کمک کن تا در بستر به گوشه‌ای رفته و رویم را به دیوار کنم و چهره‌ها آنان را نبینم.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.