آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

4مصدوم در برخورد اتوبوس و کامیون

فرمانده اعزامی ایستگاه 9 آتش نشانی گفت: در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه خودروی کامیون حامل ماسه چهار نفر دچار صدومیت شدید شدند.

ˈشهرام طاهریˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: شاهدان پس از وقوع حادثه در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 9 را به خیابان استخر شهرری اعزام کرد.

وی افزود: در اثر این برخورد راننده اتوبوس شرکت واحد از ناحیه پای راست دچار شکستگی شده و همچنین دو نفر از سرنشینان اتوبوس نیز از ناحیه صورت دچار جراحت و خونریزی شدیدی شده بودند.

طاهری ادامه داد: راننده 24 ساله خودروی کامیون (بادسان) حامل ماسه بنام ˈمجید – حˈ نیز در اثر شدت برخورد از قسمت شیشه جلوی خودرو به بیرون پرتاب شده بود و از ناحیه سر، صورت و گردن دچار مصدومیت شدید شده است.

وی یادآور شد: آتش نشانان به سرعت اقدام به نصب نوار هشدار دهنده و با رعایت اصول ایمنی مصدومین را از خودروها خارج کرده و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از جابجایی خودروها به حاشیه امن خیابان و عادی شدن ترافیک به کار خود خاتمه و به ایستگاه مراجعت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.