آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهر ری: حضور حداکثری مردم در انتخابات در سوریه نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است

خطیب نمازجمعه شهر ری گفت: حضور 77 درصدی مردم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری که منجر به پیروزی بشار اسد با 88 درصد آرا شد ، نشان از اثرگذاری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز این هفته شهر ری اظهارداشت: به همان میزان که این انتخابات موجب سربلندی دوست داران سوریه شد به همان میزان بلکه بیشتر نیز دشمنان این کشور از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خار و ذلیل شدند.

وی گفت: ملت سوریه نشان داد کشوری که 30 ماه از سوی عوامل استکبار و صهیونیستها جنگ ناخواسته بر آنان تحمیل شده هیچگونه اثری بر اراده آنان نخواهد گذاشت و این موضوع مایه تحقیر دشمنان ملل آزاده و مسلمان وهمچنین وجود و حضور نامشروع گروههای تکفیری چه در سوریه ، عراق و یا دیگر مناطق شد.

خطیب نماز جمعه شهر ری با تشکر از حضور آگانه ملت ایران در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در سراسر کشور ، این گردهمایی را دارای دو بعد دانست: بعد نخست تجدید میثاق با آرمانهای بلند امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بعد دوم را تجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی برشمرد.

شاهچراغی با اشاره به سخنان بسیار مهم رهبر فرزانه انقلاب در مرقد مطهر ، گفت: رهبری در این سخنان فرمودند که آمریکا کشورها را به سه بخش تقسیم کرده است ، کشورهای فرمانبردار مانند عربستان سعودی ، کشورهای همراه مانند اروپا و کشورهای نافرمان مانند جمهوری اسلامی ایران که هیچگاه مطیع و فرمانبردار استکبار جهانی نخواهند بود.

وی اظهارداشت: رهبری فرمودند که ملت ایران با هیچگونه تهدید و تحریم و یا راه اندازی فتنه و دو دستگی تسلیم خواسته های نامشروع دشمنان نخواهند شد و این ملت را هرچه تحت فشار قرار دهند سخت تر نیز می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.