آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) باز و قابل تردد است/برف روبی کوچه های محلی ادامه دارد

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در جریان نظارت های میدانی و خدمات رسانی شبانه روزی مدیران ارشد مدیریت شهری منطقه 20 همراه با تمامی عوامل اجرایی تیم های برف روب، گفت: تلاش عوامل اجرایی تیم های برف روب در دومین شب متوالی نیز ادامه یافت و تمامی معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ادارات و نهادهای دولتی که مردم در آنجا تردد دارند، باز و قابل تردد است.

صفوی با اشاره به اینکه مدیریت شهری آمادگی لازم برای مدیریت تبعات ورود سامانه بارشی را داشته و تمهیدات لازم را پیش بینی کرده بود، افزود: با شروع به موقع عملیات برف روبی، تمامی بزرگراه ها و شریان های اصلی باز هستند و پاکسازی معابر پیرامونی اماکن اولویت دار نظیر مراکز درمانی، مدارس، پایانه های حمل ونقل عمومی در حال اجراست.

برف روبی کوچه های محلی ادامه دارد

وی به اهمیت تردد آسان و ایمن شهروندان در کوچه های محلی نیز اشاره کرد و گفت: تیم های عملیاتی برای برفروبی معابر درجه 3 و داخل محلات 20 گانه ساماندهی شده اند و مشغول فعالیت هستند.

صفوی با اشاره به اینکه تیم های برف روبی با 98 دستگاه ماشین آلات و 630 عامل اجرایی فعالیت شبانه روزی دارند ولی همچنان نیازمند مشارکت مردم هستیم، افزود: شهروندان در برف تکانی درختان و استفاده ملزومات یخ زدا از مخازن ویژه به خوبی استقبال کردند و امکانات لازم نیز به موقع در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه ها و خطوط پرتردد انجام شده است تا شهروندان در استفاده از مدهای حمل و نقل عمومی با کمترین مشکل مواجه شوند.

پذیرش شبانه روزی افراد آسیب دیده اجتماعی

صفوی در جریان بازدیدهای شبانه از مددسرای اجتماعی نیز گفت: با توجه به کاهش دما، پذیرش مددسرای اجتماعی به صورت شبانه روزی انجام شده است و این مرکز طی دو شب و روز گذشته پذیرای 130 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی بوده و خدمات لازم بهداشتی، مشاوره ای، تغذیه ای و درمانی برای آنها انجام شده است.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: شهروندان برای کمک و معرفی افراد آسیب دیده اجتماعی می توانند با سامانه 137 و یا شماره 55522322 تماس بگیرند و همچنین در صورت نیاز به امکانات برف روبی نیز می توانند از طریق سامانه 137 ملزومات لازم را دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.