آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: اقتصاد مقاومتي به آسيب شعارزدگي دچار نشود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، “هدايت الله جمالي پور” معاون استاندار و فرماندار ری روز دوشنبه در نشست هم انديشي و بررسي موانع و مشكلات توليد و صنعتگران شهرستان ري با محوريت ‘اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل’ اظهار داشت: برخورد شعاري و احساسي با اين شعار كه مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است نتيجه معكوس داشته و اقتصاد را دچار مشكلات بيشتر مي كند.

وي با بيان اينكه بايد به الزامات تحقق اقتصاد مقاومتي توجه كنيم گفت: نيازمند توجه به ظرفيت داخلي با تاكيد بر اقتصاد درون زا و برون نگر هستيم.

جمالي پور گفت: اگر اقتصاد كشور متكي به ظرفيت هاي دروني خود نباشد با يك موج فرو ميريزد.

وي با بيان اينكه راه حل مشكلات اقتصاد كشور توجه به مزيت نسبي است افزود: مزيت شناسي با توجه به ظرفيت هاي دروني اقتصاد كشور و منابع دراختيار به بهره وري منابع توليد و نيروي انساني منجر شده و كشور را نجات مي دهد.

جمالي پور با انتقاد از برخورد عده اي با موضوع برجام گفت: امروز كساني از دولت پرسشگر شده اند كه خود در سالهاي گذشته اعتبارات ميلياردي حاصل از فروش منابع كشور را در اختيار داشته و به جاي توليد، رونق اقتصادي و رفاه براي مردم بيكاري و تورم را رقم زده و رشد اقتصادي كشور را منفي كردند.

وي كنترل تورم فزاينده را از دستاوردهاي دولت يازدهم ذكر كرد و افزود: همه شاهد تغييرات اساسي نسبت به گذشته كشور هستند و اقتصاد نيز مسير بهبود را طي مي كند.

جمالي پور گفت: دولت يازدهم از فروپاشي اقتصاد كشور جلوگيري كرد و انضباط كاري را به حوزه برنامه و عملكرد كشور بازگرداند و از سليقه اي عمل كردن جلوگيري كرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.