آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون اول رییس جمهوری از شرکت واگن سازی تهران بازدید کرد

به گزارش راگانیوز ؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به همراه مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معاون اول رئیس جمهوری را همراهی کردند.

معاون اول رییس جمهوری در بازدید از شرکت واگن سازی از نزدیک در جریان مشکلات این کارخانه قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز روز گذشته با تاکید بر اینکه مترو موضوعی حاکمیتی است، خواستار حمایت دولت از واگن سازی شده بود.

شرکت واگن سازی تهران در مجموعه بزرگ پایانه فتح آباد در کنار ایستگاه مترو پالایشگاه (باقرشهر) در راستای توسعه و گسترش صنعت حمل و نقل ریلی به ویژه بخش درون شهری در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد.

این شرکت تولید کننده قطارهای نقلیه ریلی برقی خود کشش و تریلر و ارائه دهنده خدمات تعمیرات و اورهال ناوگان ریلی برقی و خدمات فنی و مهندسی در خصوص طرح های مربوط به صنعت نقلیه ریلی است.

ظرفیت کارخانه واگن سازی تهران در زمان حاضر سالانه ۳۶۰ واگن است، با وجود کمبود تقاضا در سال گذشته ۱۸۰ واگن تولید شد که این میزان برابر با نصف ظرفیت این کارخانه است.

کارخانه واگن سازی تهران یک هزار و ۵۰ نیروی کار دارد که در صورت افزایش تقاضا می تواند در ۲ شیفت کاری ظرفیت خود را به ۷۲۰ واگن در سال افزایش دهد.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.