آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون شهردار منطقه 20: جشن «من و مادرم» روابط میان مادران و دختران را بهبود بخشید

 

راگا نیوز : معاون فرهنگی ـ هنری شهرداری منطقه 20 گفت: اولویت اصلی جشن «من و مادرم» بهبود و تحکیم روابط خانواده‌ها به‌ویژه مادران با فرزندان دخترشان است و امیدواریم این هدف ما محقق شده باشد.


 

به گزارش راگا نیوز به نقل ازفارس  ، ظهر امروز جشن «من و مادرم» به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت (س) با شرکت دختران و مادران در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) برگزار شد.

سید رضا موسوی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: اولویت اصلی جشن «من و مادرم» بهبود و تحکیم روابط خانواده‌ها به‌ویژه مادران با فرزندان دخترشان است.

معاون فرهنگی ـ هنری شهرداری منطقه 20 در ادامه با توجه به جایگاه ویژه زنان و دختران در اسلام عنوان کرد: در احادیث و روایات بسیاری از زنان و دختران به نیکی یاد شده است و ما به دنبال افزایش روابط دوستانه و تحکیم بنیان در خانواده‌های ایرانی هستیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های جشن «من ومادرم» بیان کرد: برای آشنایی بیشتر دختران با وظایف مادری به برپایی کارگاه‌های آموزشی مانند قاب آینه و ساخت کارت‌های تبریک اقدام شد.

موسوی در ادامه به مسابقه سیره زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و افزود: برای آشنایی بیشتر بانوان به‌ویژه دختران با شخصیت علمی و معنوی کریمه اهل بیت (س) مسابقه‌ای در ارتباط با سیره زندگی آن حضرت طراحی شد به این گونه که سئوالاتی از بین صحبت‌های سخنران مراسم از حاضران مطرح شد.

معاون فرهنگی ـ هنری شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: برای ایجاد رقابت و هیجان در شرکت کنندگان مسابقه آشپزی و تزئین غذا در میان گروه‌های دختر و مادر صورت گرفت که شرکت کنندگان غذاها را از قبل آورده بودند و در این مسابقه فقط آنها را با وسایلی که در اختیارشان گذاشته شده بود، تزیین کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.