آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون عمرانی فرمانداری ری و بخشدار کهریزک از باغ حیات وحش باقرشهر بازدید کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز معاون عمرانی فرمانداری ری و بخشدار کهریزک به همراه آقایان حمیدی معاون مالی اداری شهرداری و دارابی عضو شورای شهر باقرشهر از باغ حیات وحش و پروژه های در دست احداث شهرداری باقرشهر بازدید کردند.

طالبی معاون عمرانی فرمانداری ری ضمن بازدید از این پروژه ها اظهار داشت : پروژه باغ حیات وحش باقرشهر یکی از پروژه های بسیار خوبی است که طی این سالها در جنوب استان تهران انجام گرفته که جا دارد از عوامل و کارکنان شهرداری باقرشهر که برای تکمیل این پروژه زحمت بسیار کشیده اند تقدیر و تشکر کنم .

حمیدی معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت : با توجه پیگیری های مستمر شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در راستای تکمیل پروژه های عمرانی ، قرار است پروژه باغ حیات وحش ، روشنایی لاین کندرو و آسفالت معابر باقرشهر همزمان با هفته دولت به افتتاح و بهره برداری برسند .

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری بسیاری از پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید ، تصریح کرد : پروژه میدان چله دوان ، تقاطع غیر همسطح باقرشهر و کمربندی غربی در حال احداث هستند که با یاری خدا تا پایان امسال افتتاح خواهند شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.