آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاینات 150 دانش آموزان مناطق حاشیه ای شهر ری انجام شد

 

راگا نیوز-در راستای افزایش بهداشت و سلامت دانش آموزان ، شبکه بهداشت شهرستان ری با هماهنگی شهرداری و مناطق آموزش و پرورش معاینه تعداد 150 دانش آموز مناطق حاشیه ای شهر ری را انجام داد.

 

کارشناس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حاشیه شهرها همواره از مناطق محروم محسوب می شوند و از طرفی کوره های آجرپزی منطقه محمودآباد از جمله این مناطق است که به دلیل بافت خاص منطقه، ساکنین آن از امکانات بهداشتی کمتری برخوردار هستند.

ˈسعیده شریفیˈ افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده کارشناسان بهداشتی شبکه بهداشت شهرستان ری با هدف افزایش سطح بهداشت و سلامت دانش آموزان این منطقه، در یک ماه گذشته نسبت به سنجش سلامت دانش آموزان اقدامات ویژه ای در حال انجام است.

وی گفت: به همین منظور با همکاری ˈسجاد مرادخانیˈ بهورز شاغل در خانه بهداشت محمودآباد نسبت به انجام معاینات دانش آموزان مدرسه ابتدایی و راهنمایی اقدامات اولیه صورت گرفت و سپس با دعوت از پزشکان متخصص در خصوص معاینات کامل این افراد برنامه ریزی شد.

شریفی اظهارداشت: در این راستا با جلب همکاری آموزش و پرورش و شهرداری منطقه، 150 دانش آموزان مدرسه منطقه توسط پزشکان معاینه و افرادی که نیازمند خدمات بیشتری بودند به سطوح بالاتر ارجاع داده شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.