آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معضلات ری نتیجه سیاست های غلط گذشته است

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت الله جمالی پور، در حاشیه بازدید از بخش فشافویه  با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دامپروری اظهار داشت: طرح های دامپروری و کشاورزی در منطقه می تواند به افزایش اشتغال منجر شود و امیدوارم فاز اول پروژه های در حال انجام تا پایان سال 96 به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: در حد توان برای ارتقا واحدهای کشاورزی و دامپروری و استفاده از ظرفیت آن ها در منطقه کمک می کنیم

فرماندار ری ظرفیت روستای «خانلق» در بخش فشافویه برای مهاجرت معکوس به روستاها مناسب توصیف کرد و گفت: یکی از سیاست های دولت حمایت از روستاها و مهاجرت معکوس به روستاها است، چرا که امروز با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی دولت با حمایت از حفظ روستا و تقویت زیرساخت های روستایی می تواند موفق عمل کند.

معاون استاندار تهران سپس مساله احداث کمربندی بخش فشافویه و معضل محیط زیست زیستی این بخش را مورد اشاره قرار داد و گفت: نگاه استاندار تهران به موضوع بخش ها و روستاها بسیار ارزشمند است، یعنی یکی از برنامه های جدی وی توسعه روستاها و توجه به بخش ها است و امیدوارم که بتوانیم از این نگاه به نحو احسن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات زیست محیطی و نخاله های بخش فشافویه یکی از مشکلات شهرستان ری است و بحث مردگان، تخلیه زباله، زندان و در ری نتیجه سیاست های اشتباهی که قبلا اتخاذ شد، است.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.