آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معضل استفاده از آب ناسالم در کشاورزی ری رفع می شود

به گزارش ایرنا، سیدˈمحمد موسویˈ روز چهارشنبه در نشست طرح بررسی اصلاح نوع کشت و برخورد قانونی با تولید کنندگان سبزیجات و صیفی جات با آب های نامتعارف در محل فرمانداری شهرستان ری، اظهار کرد:شهرستان ری از ظرفیت کشاروزی بالایی برخوردار است و درصد بالایی از لبنیات استان تهران در شهرری تولید می شود.

وی با اشاره به استفاده از آب سالم برای تولید محصولات کشاورزی افزود:با توجه به اهمیت و حساسیت این طرح هر 15 روز یکبار باید گزارش کتبی از پیشرفت طرح به استاندار تهران ارایه شود.

رییس جهاد کشاورزی استان تهران، تاکید کرد: طرح ساماندهی آب های سالم شهرستان ری با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد و از اولویت های اصلی جهاد کشاورزی استان تهران است.

وی تصریح کرد: نشست مشترک جهاد کشاورزی استان تهران و فرمانداری با هدف رفع مشکلات کشاورزان ری برگزار شد.

ˈهدایت الله جمالی پورˈفرماندار شهرستان ری نیز در این نشست با بیان اینکه از زمان های گذشته منطقه ری قطب تولید محصولات کشاورزی محسوب می شده است گفت:انتظار می رود جهاد کشاورزی و شرکت آب و فاضلاب منطقه ای تهران به طور جد پیگیر استفاده از آب سالم برای تولید محصولات کشاورزی باشند.

نشست طرح ساماندهی تامین آب سالم، اصلاح نوع کشت، برخورد قانونی با تولید کنندگان سبزی و صیفی جات شهرستان ری با حضور رییس جهاد کشاورزی استان تهران، فرماندار شهرستان ری و 15 نماینده از دستگاه های مختلف از جمله آب و فاضلاب امور شهری و روستایی، شبکه بهداشت محیط زیست، شهرداری منطقه 20 و 19 تهران در سالن خدمت فرمانداری ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.