آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معضل تعویض کارت ملی در دفاتر پیشخوان دولت شهرری

به گزارش راگانیوز ؛ تعویض کارتهای هوشمند ملی معضلی جدید برای مردم به وجود آورده و  نبود زیرساخت های مناسب در دفاتر پیشخوان دولت آنان را سرگردان کرده است.

با تصمیم به تعویض کارتهای هوشمند ملی توسط دولت و حواشی پیرامون این مساله و نبود زیر ساخت های مناسب در دفاتر پیشخوان دولت مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورده است  .

صبح امروز پیرو گلایه های متعدد شهروندان با مراجعه به یکی از این دفاتر در شهرری متوجه شدیم که اکثر مراجعین از وضعیت رسیدگی به کار انها و نبود امکانات مناسب بسیار گله مند هستند .

شهروندی حدودا  ۶۰ساله که برای تعویض کارت ملی خود به همراه همسرش مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت :این چندمین باری است که برای پیگیری تعویض کارت ملی به این دفتر مراجعه کردم اما متاسفانه هر بار مشکلی وجود داشته و چندین بار سیستم قطع بوده است که مجبور شدیم چند برابر زمان معمول منتظر بمانیم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مکان یک اپارتمان کوچک چهل متری است که فضای کافی حتی برای خود کارکنان این دفتر وجود ندارد؛ افزود : با توجه به فضای کوچک این محل مراجعین تعویض کارت ملی همه باید سراپا در راهرو و راه پله ها حضور داشته باشند ، که این انتظار کشیدن در فضایی که تهویه مناسب و جایگاه نشستن ندارد کلافه کننده بوده و از طرفی برخی از افراد با توجه به کهولت سن و ناتوان بودن مثل همسر بنده که عمل باز قلب انجام داده و این فشار عصبی برایش بسیار بد است ،از مهمترین مشکلاتیست که با آن در این محل دست و پنجه نرم می کنیم .

امیدواریم نمایندگان دولت و مسئولین مربوطه فکری به حال این گرفتاری مردم کنند تا برای کوچکترین کاری که دولت آنها را مجبور به انجام آن کرده این همه سختی را تحمل نکنند و با تدابیر بهتر مسئولین در این خصوص شهروندان به انجام امور اداری بپردازند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.