آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن در ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، حسن خانی افزود: این مسابقات در مرحله شهرستانی برگزار می شود و 250 شرکت کننده زن و مرد از شهرهای ری، پیشوا، ورامین و پاکدشت در آن به رقابت می پردازند.
وی با بیان اینکه نفرات برتر در این مسابقات به مرحله استانی معرفی خواهند شد، اظهار کرد: این مسابقات زیر نظر اساتید به نام کشور و در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و معارف قرآن کریم ویژه بزرگسالان برگزار شد.
خانی ترویج و تبلیغ کلام وحی در جامعه را موجب کم شدن معظلات اجتماعی عنوان کرد و یادآورشد: برگزاری کلاس های قرآنی در جهت آموزش نسل جوان با کلام وحی موجب پایین آمدن آمار معظلات اجتماعی و مشکلات فرهنگی در سطح جامعه می شود.
وی ادامه داد: مسابقات قرآنی فضای رقابتی خوبی برای جوانان در جهت سنجش اطلاعات دینی و قرآنی پدید می آورد و همین امر موجب توسعه و بسط فرهنگ اسلامی قرآنی در نسل جوان می شود.
خانی در ادامه به فعالیت های آموزش قرآن اداره اوقاف شهرستان ری پرداخت و تصریح کرد: کلاس های روخوانی، روان خوانی و حفظ قرآن کریم در طول ایام سال در امامزاده عبدلله و شیخ صدوق برگزار می شود و سال گذشته یک هزار و 100 نفر در این کلاس های شرکت داشته اند.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.