آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معلمان اصلی ترین عنصر توسعه و پیشرفت کشورها هستند

فرماندار شهرستان ری:
معلمان  اصلی ترین عنصر توسعه و پیشرفت کشورها هستند
هدایت الله جمالی پور در همایش اندیشه مطهر و سی امین یادواره بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری در فرهنگسرای ولا تصریح کرد: تمام کشورهای که مرزهای  صنعتی شدن را طی کرده اند از زیرساخت های آموزشی موفق و پویا  برخوردار بودند.

معاون استاندار تهران افزود: امروزه بر همه آشکار است که معلمان  اصلی ترین عنصر توسعه و پیشرفت کشورها هستند.
فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد:هرچقدر معلمین عزیز به کارشان اهمیت دهند و درجهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تلاش کنند.سرعت پیشرفت و توسعه ی کشور را چندین برابر افزایش خواهند داد.
وی با تاکید بر اینکه نظام آموزش وپرورش زیر بنای  اصلی رشد و توسعه کشورها است تصریح کرد: اگر نظام آموزش و پرورش بر مبنای نیازهای اساسی کشور شکل بگیرد قطعا این نظام کارآفرین خواهد شد وآنگاه می توان امید داشت پیشرفت و توسعه ی کشور محقق خواهد شد.
جمالی پور تاکید کرد: باید معلمین عزیز قدر مقام و جایگاه معنوی خود را بدانند چون همه ی سرمایه های انسانی کشور مدیون زحمات آنها هستند و سهم اصلی در توسعه و پیشرفت کشور مربوط به معلمین است .
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: همه ی معلمین ما دل در گرو توسعه و پیشرفت کشور دارند لذا با همه ی کمی ها و کاستی ها همواره تلاش می کنند تا با اندوخته های خود دانش آموزان را که سرمایه های اصلی و آینده ساز کشور هستند به نحو صحیح و اصولی هدایت و تربیت کنند تا کشور ما نیز مسیر توسعه و پیشرفت را شتابان طی کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.