آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معلمان بازنشسته ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: معلمان بازنشسته ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شدند

به گزارش راگانیوز ، با حضور هیأتی از آموزش و پرورش منطقه کهریزک و مدیران مجموعه، از 17 معلم بازنشسته و ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک تجلیل شد.

محمدرضا افضلی‌نیا رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک به همراه جمعی از کارشناسان و شماری از معلمان نمونه منطقه، به آسایشگاه آمدند تا با ادای احترام به مقام شامخ معلم، این روز را جشن بگیرند.

وی با تشکر از مسئولان آسایشگاه که اهتمام خاصی در تحصیل معلولان ساکن در مجموعه دارند، یادآور شد که همانند تمامی سالیان گذشته، همچنان در امر آموزش دانش‌آموزان کهریزکی، همراه آنان خواهد بود.

این عزیزان با حضور بر بالین معلمان سپید مویی که روزگاری، گران‌ترین سرمایه خود یعنی جوانی را به بهای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هزینه کرده و امروز بنا به مشکلات جسمی ناشی از سالمندی یا بیماری ام‌اس، ساکن آسایشگاه کهریزک شده‌اند، با تقدیم شاخه گلی زیبا و لوح تقدیر، از آنان دلجویی کردند.

 گفتنی است، هم‌اکنون 48 نفر از معلولان ساکن در آسایشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا پیش دانشگاهی زیر نظر معلمان افتخاری خود مشغول به تحصیل هستند که از میان این عزیزان، هم‌اکنون پنج نفر نیز موفق به راهیابی به دانشگاه شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.