آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معلمان منطقه 20 به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوستند

 معلمان منطقه 20 به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوستند

به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف ظهر امروز در جمع معلمان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری، حضور در جمع فرهنگیان منطقه 20 را مایه مباهات و افتخاری برای مجموعه مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: مدیریت شهری در مرحله تکاملی اجتماعی شدن مدیریت شهری، طرح زیست‌محیطی آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید را مطرح کرده است تا با کمک شهروندان و نخبگان فرهنگی دو مبحث مهم بازیافت و ارتقاء فرهنگ ترافیکی در جامعه نهادینه شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به نقش روشنگری معلمان، عضویت این قشر فرهنگی در کمپین آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید را اثرگذار برشمرد و افزود: معلمان با استفاده از هنر انتقال مفاهیم و سرمایه انسانی دانش‌آموزان، بهترین گزینه برای اجرای این طرح زیست‌محیطی در مدارس و مراکز آموزشی هستند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در تلاش است تا با اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا، 30 درصد تولید پسماندهای خانگی، صنعتی، بیمارستانی و … کاهش یابد که با تحقق این مهم علاوه بر آثار زیست‌محیطی، در هزینه تحمیلی به این مجموعه نیز صرفه‌جویی خواهد شد و در نهایت توسعه و عمران و آبادانی بیش از پیش شهر را خواهیم داشت.

کتانباف ارتقای فرهنگ ترافیکی و کاهش 98 درصدی تصادفات احتمالی را از مهم‌ترین اهداف طرح خط سفید برشمرد و افزود: رانندگی بین خطوط سفید مهم‌ترین رویکرد این طرح ترافیکی است که در این راستا 29 معبر مهم از سوی مدیریت شهری منطقه 20 آماده‌سازی شده است و به‌زودی با لحاظ جریمه‌های سنگین آغاز می‌شود.

شهردار منطقه 20 با استقبال فرهنگیان حاضر در جمع از اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک در مدارس و معرفی آن به دانش‌آموزان، معلمان فرهیخته را به‌عنوان سفیران طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید معرفی کردند.

گفتنی است، مراسم تقدیر و تکریم از معلمان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری با حضور شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، روسای آموزش و پرورش شهرری، فرماندار ویژه شهرستان ری، تعدادی از مسئولان لشگری و کشوری، علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و 700 نفر از معلمان و بازنشستگان شهرری در سالن همایش نجم خاورمیانه برگزار شد و از 300 نفر از معلمان نمونه و بازنشسته تقدیر به‌عمل آمد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.