آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

منطقه 20 میزبان جشنواره رباتیک شهر تهران شد

شهردار منطقه 20 تهران در جمع مدیران آی‌تی محله‌های شهر تهران گفت: رقابت نهایی کانون‌های رباتیک 374 محله شهر تهران بار دیگر به میزبانی شهرری برگزار می‌شود.

به گزارش راگا نیوزبه ‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، عظیم بابایی در گردهمایی تخصصی دومین جشنواره شکوفا که با حضور دبیر علمی جشنواره و مدیران ارشد شهرداری تهران و منطقه 20 در جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران به عنوان متولی جشنواره رباتیک شهر تهران برگزار شد، گفت: شعار مدیریت شهری تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت علاوه بر توسعه زیرساخت‌های شهری از لحاظ نرم‌افزاری نیز تحقق یافته است.

شهردار منطقه 20 حضور 830 تیم علمی در جشنواره رباتیک سال پیش را نشان از موفقیت مدیریت شهری تهران برشمرد و خاطرنشان کرد: جلسه و نشست‌های تخصصی برای برپایی دومین جشنواره رباتیک محله‌های شهر تهران آغاز شده است که اعمال عمق، تنوع و تخصص از ویژگی‌های برجسته آن خواهد بود.

مرتضی موسی خانی، دبیر علمی جشنواره شکوفا نیز این اقدام مدیریت شهری تهران را در راستای تولید علم مثبت ارزیابی کرد و افزود: امروز موقعیت کشورمان نیاز به پیشرفت علمی دارد و هر گامی که این مهم را تقویت کند موجب استقلال و سربلندی ایران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاربرد هوش مصنوعی و رباتیک در همه صنایع مشهود است، خاطرنشان کرد: اهداف نهایی جشنواره شکوفا علم‌اندوزی، جهت‌دهی به نسل جوان و استعدادیابی است و رقابت انگیزه‌ای برای دستیابی به این اهداف است.

موسی خانی نیز به تغییر ساختارهای شهری منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه پایتخت اشاره کرد و میزبانی جشنواره نهایی رباتیک را گام موثری برای آشنایی دیگر شهروندان با خدمات ارائه شده و دست‌آوردهای علمی این منطقه برشمرد.

این گزارش حاکی است، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران، دبیر علمی جشنواره شکوفا، معاون فناوری اطلاعات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهردار منطقه، قائم مقام و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 به همراه مدیران برنامه‌ریزی و توسعه شهری مناطق 22 گانه و مدیران آی‌تی 374 محله شهر تهران به میزبانی منطقه 20 در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.