آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس شهرری نواخته شد

راگا نیوز-همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مجتمع آموزشی شهید غیوری به طور نمادین به دست نماینده ولی فقیه در شهرستان ری نواخته شد.

خبرگزاری فارس: زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس شهرری نواخته شد

به گزارش راگا نیوز امروز زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس شهرری به طور نمادین در مجتمع آموزشی شهید غیوری به دست آیت‌الله سید‌علی غیوری نواخته شد.

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرری صبح امروز با حضور‌آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، عظیم بابایی شهردار منطقه 20 و جمع کثیری از مسئولین شهرستان ری در مجتمع آموزشی شهید غیوری برگزار شد.

قدردانی و سپاس توسط دانش‌آموزی که از سال اول ابتدایی تا پایان تحصیلات متوسطه خود را در مجتمع آموزشی شهید غیوری سپری کرده بود و سال گذشته توفیق قبولی در دانشگاه سراسری تهران را کسب کرد از آیت‌الله غیوری مؤسس مجتمع آموزشی شهید حسن غیوری، خیرمقدم و ارائه گزارش توسط داود حاجیان مدیر مدارس مجتمع آموزشی شهید غیوری، اجرای سرود همگانی دانش‌آموزان مجتمع و … از جمله برنامه‌های این مراسم نمادین بود.

این گزارش حاکی است سال گذشته 50 نفر از دانش‌آموزان مجتمع آموزشی شهید غیوری موفق به قبولی در دانشگاه‌های سراسری کشور شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.