آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مهدی مجیدی بخشدار کهریزک شد

به گزارش راگانیوز، فرماندار ویژه شهرستان ری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کهریزک اظهار داشت: این منطقه با داشتن ۲ شهر مهم باقر شهر و کهریزک از لحاظ جمعیت، موقعیت اقتصادی و اجتماعی از بسیاری از شهرستان ها و حتی استان های کشور اهمیت بالایی دارد.

هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه اداره کردن بخش کهریزک توانایی زیادی را از سوی بخشدار می طلبد، ادامه داد: اداره این بخش فقط با همکاری دستگاه های مختلف سیاسی، قضایی و نظامی امکان پذیر است.
وی با تاکید بر اینکه بخشداران و تمامی مسئولان شهرستان ری باید قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، عنوان کرد: قانون مداری باعث رعایت حق و ارتقای شاخص های اقتصادی مردم می شود.
جمالی پور تاکید کرد: مسئولان باید با قانون مداری زمینه توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان ری را فراهم کنند و خدمات بیشتری در جهت تسهیل امور مردم ارائه دهند.
وی یادآور شد: مسئولان در دوران خطیر خدمت خود باید منافع شخصی، گروهی و حزبی خود را کنار گذاشته و به دنبال خدمت صادقانه برای مردم باشند.
جمالی پور مهمترین ویژگی مسئولان را در حال حاضر پاکدامنی، تقوا و احترام گذاشتن به حق مردم عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه در دهه اخیر بین مردم و مسئولان نظام فاصله ایجاد شده که موجب تغییر نگاه مردم شده است.
وی عنوان کرد: هر کسی که امروز به سمت جدیدی دست پیدا می کند باید با نزدیکی به مردم این فاصله ایجاد شده را از بین ببرد.
مراسم تودیع ‘ حسین توکلی بخشدار سابق بخش کهریزک شهرستان ری و ‘ مهدی مجیدی ‘ بخشدار جدید بخش کهریزک این شهرستان عصر امروز یکشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشداران، شوراهای شهر و روستا و جمعی از مسئولان ارشد شهرستانی در بخشداری کهریزک برگزار شد.
‘ مهدی مجیدی ‘ بخشدار جدید بخش کهریزک شهرستان ری قبل از این معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری بود.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقرشهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.